Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Erica - 31 oktober 2016 19:06

Första dagen sket sig fick sån huvudvärk o mådde illa så åt middag istället för den sista puddingen men jaja blir ju iaf mindre kcal än vanligt... trotts att suget på godis e stort nu när " jag ändå misslyckats " så tänker jag stå emot o hitta nåt bättre matintag t på torsdag o dricka mer vatten tror jag gör susen!! Ska gå ner i vikt fast jag just nu känner mig fruktansvärt misslyckad!! :,(

Av Erica - 31 oktober 2016 15:51

Hungrig sugen på allt o inget, fast besluten o klara denna dag så sätter jag mig o kollar Sveriges mästerkock... öhm så nu e jag ju inte alls sugen ALLT!! Grattis t mig helt enkelt...

Av Erica - 31 oktober 2016 07:51

Hmm mmm man måste ju ha en start vikt för att se att d går åt rätt håll lr åtminstone händer nånting... även om jag trodde att d va värre så va d inte kul o se så nu e d bara o köra på! Givet e jag sugen på allt o inget men d får jag ta imorn som sagt d e bara en dag, ta d en dag i taget så kanske jag klarar d, får man sen rutin på d så går d nog lättare!

Min start vikt blev 90.4

Love

Ovido - Quiz & Flashcards