Alla inlägg under februari 2019

Av Erica - 23 februari 2019 10:07

Svärmor/farmor tog barnen igår kväll t i kväll o vi va hos vänner o käka, såg på talang o tjöta skit va hemma 2 på natten, gick o la oss o hade sex.
Så skulle äntligen få sova ut, ungar borta utan att vi bett om d så ingen alkohol utan bara sent i säng. Helt plötsligt knackar d på dörren o jag fattar inget, vem knackar nu, Va har hänt, va har vi gjort, varför har inte klockan ringt, har jag försovit mig? Ja några tankar hann snurra... så säger gubben öppna dörren o jag får tag i hans morgon rock o går mot dörren o t min förvåning e d ljust ute, öppnar o där står grabbens kompis som undrar om han får komma ut o leka, svarar att dom inte e hemma o i samma stund kopplar d att d e lördag o att d blivit morgon o att jag blivit väckt i onödan men att jag kan gå in o somna om. In my ass, låg o blunda o myste i 30 min men ikke, pilla lite me telefonen o bara koppla av. Men efter sammanlagt 1h så ger jag upp o går upp o slappar i soffan me min serie, ovant. Men gött d me!

Av Erica - 17 februari 2019 11:59

Om man kan läsa tankar.
Om en person från ett annat land tänker så tänker den på sitt språk. Men tankar e tankar o alla människors tankar e ju ganska lika för d mesta isch ekonomi, mat, jobb...
så den som läser tankar, kan den alla språk, förstår den bara tankar på sitt eget språk lr e tankar tankar o verkar bara vara på d språket man talar lr e alla tankar egentligen internationella?

Ovido - Quiz & Flashcards