Alla inlägg den 30 oktober 2016

Av Erica - 30 oktober 2016 22:28

En dag som startar så dåligt brukar sluta bra o d trodde jag den skulle göra men tji fick jag!! Va en någorlunda eftermiddag men den funkade o blev bättre o avslutade me en trevlig middag allihop! Men sen vände d o jag fattar inget!! Hur kan d vända på 2?

Jag o barna gjorde en pumpa idag o d va trevligt dom gilla d o fick bestämma själva blev super snygg NOT men barna gilla den iaf.

Tänker göra ett nytt försök på 5:2 dieten me start imorn, skan ge den ett längre försök ja menar 2 dagar i veckan hur svårt kan d va, resten av dagarna kan man ju äta va man vill... ne nu jävlar, ja vet ja säger d varje gång men nu e jag trött på o se ut som en elefant o inte komma i mina kläder!! Kan gå ner om jag ger mig fan på d men kan inte behålla d o d beror förmodligen på allt jag måste avstå från men me denna behöver man inte avstå från nåt o jag tror att d kan ta ett tag innan magsäcken o hjärnan vänjer sig så me andra ord innan d visar sig på vågen så lets give it some time!!

Love

...

Av Erica - 30 oktober 2016 11:10

Denna dag kommer sluta bra!!

Av Erica - 30 oktober 2016 10:48

En sån där dag när man vill ligga i sängen me täcket över huvudet hele dan o inte göra ett skapande skit!! Men d går inte idag, har lådor o gå igenom, städning o pumpa pyssel o ta hand om idag! Hoppas dom åker så man får lite lugn o ro o kan greja i lugn o ro. Energin jag hade igår den e som bortblåst hoppas den kommer åter!
Imorn e d skola o redovisning i grupp så förhoppningsvis en kort dag, dagis sstäng så ungarna får va hemma me pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards