Alla inlägg under februari 2017

Av Erica - 24 februari 2017 12:19

Sitter här o väntar på att provet i psykologi ska börja o e lätt nervös men hon lova att d skulle bli lätt... försöker plugga men känns som inget fastnar så d blir säkert bra... gaaaaahhhh jaja får la göra om annars...

Av Erica - 19 februari 2017 14:18

Känner mig som en stor besvikelse för mina barn! Orkar inget, inget tålamod till nåt... Just nu e jag extra deppig då jag blir tagen för given o jag har skolan, jobb o pengar o tänka på... gubben tycker att jag aldrig e hemma o att han aldrig kan göra nåt... så trött hela tiden o har fått attacker när d känsla som rummet snurrar till, jag äter för o bedöva smärtan som jag vet bara funkar just den sekunden o mår dåligt för att jag går upp i vikt... en ond jävla cirkel o jag e trött på d! Måste bli en ändring o den enda som kan göra d är jag själv!! Bättring på g får nog ta d lite långsamt så jag inte blir mer besvikelse på mig själv än jag redan e...

Av Erica - 9 februari 2017 18:26

Nu har vi tatt helg! För fick hämta donna tidigare idag o åka t V.C så nu myser vi i sängen.

E nån mer än jag som har kontroll behov?
Tvätten ska tvättas, hängas o vikas på ett speciellt sätt o massa andra saker som har sitt speciella sätt att göras på? O alla andra gör fel!! :D :D

Av Erica - 7 februari 2017 22:01

Varför envisas folk att öppna allting Uppochner?? Drives me crazy!!! Chips påsar, förpackningar, lådor... you name it!! Trött på't!! Lr när tillverkaren sätter texten åt rätt håll o d funkar på hyllan när du köper d men hemma e den utformad för o stå Uppochner så nu blir ju texten ändå Uppochner o ner... missförstå mig rätt nu, jag läser bättre Uppochner men d e själva åt fel håll som stör mig du öppnar ju inte saker i botten... makes me insanelly crazy!! Nån som håller me om mitt lilla problem??

Its not ok...

Skapa flashcards