Alla inlägg under augusti 2014

Av Erica - 31 augusti 2014 01:24

Du kan inte köpa min kärlek!! Du vet att du gjort bort dig varför inte stå för d o be om ursäkt istället för o komma me dåliga ursäkter o bortförklaringar... jag älska dig o jag älska dåliga jävligt mycke men du börjar blekna... lyssna på mig, tro inte att du känner mig, lär känna mig, ansträng dig, visa, visa att dåliga vill... om du vill, vill säga!! Men du ska inte tro att d e över för att du kommer hem me en ny telefon o ett abonnemang... min kärlek kan man inte köpa, den förtjänar man! Just nu har du inte gjort mycke för att förtjäna den... show me the love and I will always love you back!!

Hmm

Av Erica - 28 augusti 2014 17:44

Vet inte riktigt va jag ska skriva men d känns som jag får hitta på nåt... Fick en ny stereo i min bil igår o imorse när vi skulle till dagis så starta den inte o för en gångs skull va inte sambon.hemma Men jag hitta ett batteri o startkablar i garaget så gick den igång så fint så! Så åkte vi t dagis o jag tog en sväng förbi affärn innan jag åkte hem o njöt av min dag helt ensam! D va sååå skönt me egentid!! Åkte o hämta monstren o åkte hem o gjorde lite mat o nu sitter vi o väntar på att pappa ska komma hem... Lr ja mest väntar jag på att kl: ska slå läggdags så d blir mer egentid! ? imorn e d fredag o då e dom hemma hela dan... Får se vad vi kan hitta på då...

Av Erica - 22 augusti 2014 13:48

Tycker inte alls att d e kul o jobba, brukar tycka att d e kul o skönt o komma bort från vardagen men inte idag, vill hem o va hemma, greja, baka o jag vet inte va hemma... Ska bli skönt o söka in t skola o för hoppningsvis läsa t våren o göra nåt som jag vill o förhoppningsvis trivs me fullt ut! Känns så jäääävla långt bort bara... ?

Av Erica - 22 augusti 2014 08:59

Jaha då va sommarschemat slut o jag e tillbaka på hemtjänsten i Kungälv... Tydligen vill dom inte att jag jobbar i Stenungsund, ska ringa chefen på måndag o kolla va som hänt, hon e tillbaka efter semestern då... Tråkigt! Hade vart gött o få komma in på natt där o få Goa pengar för mindre dagar! Hoppas hon har bättre förståelse än den andra muppen! Hon ska sluta nu me så vi får väl se vad som händer... Annars får jag väl va här i Kungälv... Tänkte studera till våren så vi får stå ut tills dess annars!! Löser sig!!

Av Erica - 15 augusti 2014 10:04

... Va svårt d ska va o hitta chaufför till lördag! Har fan vänt utoin på mig själv! Ahh vill inte, kan inte, nej, tyvärr... Hjälper mig inte ett skapande skit! Suckar!!!

Av Erica - 14 augusti 2014 15:45

Hörde av mig t min chaufför för o meddela planerna för dagen o då säger han att han har ryggskott... Hmm tror som jag vill på d... Så d va ju bara o sätta igång o börja där man sluta sist... Fick en som ska fundera på d under dagen så får vi se o hoppas på d, så jag slipper köra, vill INTE!!

?

Av Erica - 13 augusti 2014 17:04

Nu e lugnt o fint hemma o d har vart tyst oxå som jag vet... Skit samma d löser vi då om d skulle va... Tog mig i kragen o bad om ursäkt för att jag reagerade som jag gjorde men la till att jag inte tycker d e konstigt men att d kanske va lite överdrivet o d enda han vill e att jag ska lita på honom... ? så får väl försöka göra d igen... ? sitter just nu på jobbet o har mon rast, jobbar mellan 12.30-21.30, kväll imorn o dag till 13 på fredag sen e mitt schema slut... Skönt på ett sätt, tråkigt på ett annat...

Av Erica - 10 augusti 2014 14:35

Prata jo men visst, d blev d ju mycke av... Har knappt sagt 2 ord till varann idag... Innan jag åkte t jobbet vid 11:45... Får väl se om han har nåt o säga när jag kommer hem, d va ju han som sa att jag skulle tänka o han som ville prata... Om inte så sa en kompis skit i d e d nåt så kommer d fram... Hoppas innerligt att hon fattar piken o inte ringer mer nånsin lr att vi måste stänga av hemtelefonen för mitt mobil abonemang blir för dyrt att ha kvar båda om jag nu får nåt... Orka ha henne ringandes o tjötandes igen... Mitt liv va bra som d va! Alla har upp o ner gångar!

Ovido - Quiz & Flashcards