Alla inlägg under mars 2019

Av Erica - 24 mars 2019 10:29

Jag har en förmåga o vakna "tidigt" när jag inte behöver... så i fredags gick jag o la mig isch 12 o på lördag vaknar jag 10 över 8 utvilad så d e inte problemet men när man kan så kanske man vill sova lite längre... somna isch 12 o vakna t som vanligt imorse o hörde att d va tyst o tänkte ne inte idag igen, tänker fan somna vägrar gå upp vid 8 igen jag vill sova för omväxling så somnar om o d va sååå gött, vaknar t igen o ligger o drar mig blundar men somnar inte för jag fått min sömn ligger väll där iaf 10 min så hör jag Dottern sjunger på toaletten o tänker jaja nu e d väl dags då, tittar på kl: 07:55...
Problemet me o vakna den tiden e att i lägenhet finns inget o göra, hoppas d blir bättre när vi flyttar...

Nån annan me samma problem?

Skapa flashcards