Alla inlägg under april 2014

Av Erica - 30 april 2014 09:37

Sitter på vårdcentralen för att jag åkt på pollen o vanlig clarityn inte hjälper... Suck!! Så nu sitter man här o väntar i d fucking väntrummet o väntar när man hellre vill va hemma o ta vara på tiden som dom e på dagis men icke idag inte... Thats life...

Av Erica - 30 april 2014 06:59

D kommer bara nya problem hela tiden o jag tycker inte d e rättvist! Varför ska vi få allt för betyder d att en underbar framtid väntar lr vad? Den e underbar för vi har varandra o hälsan men d hade vart helt underbart o kunna ha ett eget hus o slippa oroa sig för att idiot förvaltaren ska sabba hyran lr el lr som denna månad våra mat pengar... När man redan lever på soc o existens minimum så e 1500kr jävligt mycke som han tog o la på nånting som dom inte va uträknade till o d gör väldigt mycket för oss som han inte fattar!! Men har ringt en advokat som ska hjälpa oss o stämma den jäveln hoppas hen hör av sig snart så vi kan börja!!

Av Erica - 23 april 2014 09:39

Ringde igår för att sätta dödsboet o personlig konkurs. Men d kunde msn inte göra per telefon utan man fick skicka in den per post o man måste ha alla dödsbodelägares underskrifter... Suck!!

Av Erica - 21 april 2014 21:19

Händer så jävla mycke nu då vet inte ens va jag ska skriva längre, blir knäpp! Ska d aldrig ta slut o vänta o gå åt rätt håll nån gång?!?
Krångel me pappas bouppteckningen för att hans så kallade systers gubbe vägrar sammarbeta o påstår sig ha fullmakt över henne så henne får man inte ens prata me!!
Kompisens pappa (som mina föräldrar umgicks me innan vi föddes så känt honom hela mitt liv) har cancer...
Ekonomin verkar vi aldrig få ordning på...
Förvaltar helvetet har sagt upp sig (alltid nått) men måste ändå vänta på att nån ska ta över...
Begravningen väntar o ska planeras me väder o båt o folk o mat o pengar där me...
Ja ska man fortsätta lr? Vet inte ens vart man ska börja om man ska skratta lr gråta...

Av Erica - 13 april 2014 07:19

Hade 3års kalas för min tjej igår! Va bara mormor, hennes gubbe o en kompis me fam som kom dom andra skulle komma en annan dag... Men d e skönt när d inte blir så möe folk heller... :) hon va iallafall nöjd me dagen me fika o presenter! Tillomed mamma fick presenter fyllde ju för ett tagsen... Ja d va trevligt o dom somna gött på kvällen så en lyckad dag för alla!! :D

Av Erica - 9 april 2014 18:34

Sitter i soffan efter sista brevid dagen o andas ut! Imorn jobbar jag första dan själv, ojoj får vi se hur d går... Väntar på att kl: ska gå så dom trötta o griniga ska lägga sig o jag kan göra o tänka inget i soffan o vila inför morgon dagens jobb! Tror d kommer gå bra redan förberett d värsta o fått me adresser o dom bor relativt nära varandra så imorn hittar jag nog... :p ne nu ska jag vika tvätt o sen lägga dom trötta små liven... :D

Av Erica - 8 april 2014 22:28

Oj oj nu har d visst gått en tid sen jag skrev igen, tiden verkligen springer iväg för mig!! Ja va har hänt, samma som vanligt upp o ner me allt... Börjat jobba i Stenungsund andra dan idag o sista brevid dagen imorn o jag hoppas att jag kommer in i bokningssystemet imorn så jag kan lägga tider o får mer jobb!! D går bra o d e kul o jag känner mig välkommen!
Så ska vi ha kalas för tösabiten på lördag så har grejat lite inför d... Gjort chokladkaka, kanelbullar o grunden till dammsugare o ska fortsätta en annan dag me resten! :D hoppas på en underbar vecka o helg! ??

Av Erica - 2 april 2014 21:28

Sitter på jobbet efter mycket tjafs o väntar på att få gå hem, efter min andra andra dag på brevid gång... :/ chefen tyckte att jag behövde nya efter jag kom tillbaka efter nån lämnat in falska klagomål, aldrig haft ett enda klagomål på mig under min tid inom vården... Då ska jag defenetivt inte ha några som inte stämmer!!! Vet exakt va jag gjorde den dan för d va en speciell dag, dom ringde kl:7.30 o fråga om jag kunde börja kl:7.30 nja måste lämna barna o klä på mig först så efter d kan jag, visst blir bra... Kommer t jobbet ca 1h senare o inte en jävel har hjälpt mig me nåt enda besök så snacka om stressad!!! Men ja visst bara o kämpa på o göra sitt bästa! O ändå e d inte gott nog för nån som tydligen stör sig på mig av nån anledning...

Skapa flashcards