Alla inlägg under februari 2018

Av Erica - 27 februari 2018 12:44

För ett tagsen så delade jag en "text bild" o jag vill gärna ha eran hjälp me vad ni tycker om d så jag tänker lägga upp den här! Uppskattar åsikter i massor!!

Av Erica - 27 februari 2018 10:16

D händer att människor kommer t mig o pratar om olika saker oftast vill dom gnälla av sig... i detta fall så här d hänt ett flertal gånger att killen vi bor me gnäller över att min sambo spelar online spel på nätterna o stör honom när han försöker sova o ska upp o jobba, jag har hållt med honom om att d e respekt löst! Min sambo har dock blivit bättre o tänker sig mer för, dock e vardagsrummet bredvid hans sovrum... men nu i helgen när jag jobbade helg som inte hänt så ofta d senaste men ändå jag skulle upp tidigt för o jobba... när jag då går o lägger mig i tid o sedan vaknar kl 3 på natten vem e d jag hör då?
Så dan efter frågar jag honom om d e lätt o sova när folk spelar tv:spel hela natten?
-förlåt!
-ne inte förlåt! Jag e svårväkt så om jag nu vaknar så e d rätt illa!! Nästa gång du inte kan sova kom inte t mig o gnäll för du e inte ett skit bättre själv!!
D e konstigt då blir d tyst o man säger ingenting ist!!

Av Erica - 23 februari 2018 21:47

...som kan skämta med o om andra men inte tål att bli skämtad med lr om... Hur i helvete orkar man ta åt sig av minsta lilla jävla sak? D måste ta en fruktansvärd energi?! Just shake it off!! Bjud på dig själv o skit i alla andra!!
Som nyss skämtet va att personen inte dricker skållhett kaffe o att man lika gärna kan ta varmt vatten från kranen... han går ut o gör kaffe o e osäker på om han gör d lr om han fejkar men tron är att d e kranvatten så personen vägrar o dricka... vem fan bryr sig om d e kokt lr från kranen så länge d e lagom varmt... Lr?!?

Av Erica - 23 februari 2018 12:02

om jag e den enda här som inte är egoistisk...

Heads up nu ska jag gnälla igen för den som inte vill läsa min negativa blogg!

Den enda som inte bara tänker på sig själv utan näst intill vänder ut o in på mitt liv för att d ska passa alla i min närhet... jag ändrar mitt schema, planerar maten o.s.v
Denna v e Emily här o I morse när hon kom upp så koka hon ägg t sig själv... hon fråga inte om nån annan ville ha, ja o ungarna hade dock käkat men vem vet om nån ändå ska koka ägg kanske man vill ha ett le 2... när jag väl kokar ägg så kokar jag så d räcker t alla ifall dom vill ha när dom vaknar...
E d bara jag lr e d inte så man gör lr d kanske bara e jag kvar som lever efter den moralen... jag kanske e för snäll?

Ovido - Quiz & Flashcards