Alla inlägg under februari 2014

Av Erica - 22 februari 2014 07:46

Jaha då sitter man här o väntar på att klockan ska gå lite fortare lr att dom åtminstone kunnat sovit lite längre just idag... Vi ska till Ikea o shoppa idag o d ska ju givetvis inte öppna förän 10 så nu sitter man här o suttit en stund o ser dum ut o väntar... Fick pengarna av försäkrings bolaget för bilen så nu ska d fixas till här hemma innan han kommer hem... :D ska bli så kul o se vad han tycker! :D han har förmodligen permis nästa fredag till lördag kväll ska bli skönt o sen muckar han fredagen efter d! :D

Av Erica - 17 februari 2014 20:43

Har en dålig kväll... Tänker på pappa o hur mycket jag saknar o prata me honom om ingenting!! Har skickat in bouppteckningen idag så d kom tillbaka lite... :/ känner mig som en dålig mamma nästa gång sim d e dags o hämta min stora pojk så har kanske sambon permiss över natten fredag till lördag o då e d inte så kul för honom o va här, blir så mycket bil åkande o d blir d ändå för honom har redan minskat en helg för han ska slippa åka bil hela tiden... :/ så nu känner jag mig kass för att han inte kan komma, tänker att han har d bättre hos pappa men hjälper inte just nu... Får hitta på nåt extra kul nästa gång han kommer... Känner mig inte på topp har varken fått jobb idag lr imorn så då känner jag mig hemsk för att jag tycker d ska bli skönt när dom e på dagis imorn... Usch en dålig kväll, hoppas d e borta imorn! Försöker ju bara göra d bästa för alla...

Av Erica - 15 februari 2014 10:52

Usch extra seg idag, kan bero på att han va hemma igår, somna sent lr att min älskade dotter fick gör sig o vakna vid 1 o leka till typ 2 innan hon somna om... Suck!! Jaja så e d glamorösa livet som mamma... :D
Köpte fina tulpaner till sambon igår som jag får njuta av nu... Thats life! Trivs ändå med tillvaron men trevligare o dela den med nån man älskar, inte långt kvar nu!! Så hinner fixa till d lite till tills han kommer hem på riktigt! Han tyckte d jag gjort hittills va fint, då ska han se när d e färdigt... ;)

Av Erica - 14 februari 2014 23:26

E så lycklig o så olycklig på samma gång... Svävar runt på rosa moln efter att han vart hemma idag o d va helt underbart o ändå konstigt... Längtar så tills han kommer hem till oss igen o hoppas som en bättre människa... Menar, att han vill ta ansvar o inte köra olovligt o va ute så ofta även om d blitt bättre!! Älskar o saknar honom så redan!! Men som sagt, hoppas d för nåt gott med sig!! ?? Love for you!! ??

Av Erica - 13 februari 2014 21:19

Imorn! Längtar så!! Min älskling kommer hem på permis o jag ser så fram emot d samtidigt som jag e så nervös... Äntligen efter nästan 2 månader kan vi va själva hemma o bara umgås, hämtar han 10 o barna vid halv 4 ca... O han ska va tillbaka 20 så blir nog bra!! Vill bara hålla pm honom o ligga här o mysa hela dan, borde sova så tiden går fortare!!! :D

Av Erica - 9 februari 2014 07:59

Va o hälsa på hjärtat igår, jobbigt o skönt... Men d e inte lång tid kvar nu, 4 vecker går ju ganska fort... Så får han ju permission nästa fredag över dan o sen över en natt 2 vecker efter d sen e d bara en vecka till han kommer hem... Hoppas att nåt har gått in i den trånga skallen så han tänker sig för o/lr lyssnar i fortsättningen allra helst eftersom jag har haft rätt varje gång hittills... Saknar honom vilket som men man kan ju hoppas!!

Av Erica - 7 februari 2014 11:20

O d känns rätt bra ändå, skönt att få ett pass innan helgen så inte hela helgen går oxå... Lite jobbigt o åka tidigt me barna imorse men tog d lugnt så d gick bra!! :) imorn ska jag hem t en vän o lämna barna o sen åka o hälsa på sambon sen blir d nog mys kväll me barna me film framför projektorn... :) bio hemma... :D

Av Erica - 6 februari 2014 19:44

Vart inne i Gbg me tösa o d känns fortfarande men e bättre idag! Ska jobba imorn, får vi se hur d går...
Fått lite info om bilen o d blir lösen på den dom ska bara se över värdet på den får svar om ca 11/2 vecka...
Åkte förbi o kolla på den o den ser jättefin ut inget har hänt på utsidan o motorn går som en klocka men d e 3cm vatten på golvet o d har sabbat airbagen o lite annat i bilen... Stereon o allt annat sånt har klarat sig... Men allt kommer kosta 25000kr o laga!! Kul... :/
Här kommer 2 bilder från platsen...

Ovido - Quiz & Flashcards