Alla inlägg under november 2013

Av Erica - 23 november 2013 21:26

Sitter på jobbet, e färdig men slutar kl: 22, väntar in mina kollegor som fortfarande e ute o kör... Tänker mycket o e inte riktigt me, men d känns bra att komma hemifrån en stund o bara få va! Kände att humöret gick ut över alla andra... :/ inte ok men svårt o tygla tyvärr! Men jag längtar faktiskt hem till min sambos famn! Samtidigt som jag e rädd för att d ska bli för känsligt så jag börjar stor lipa för d orkar jag inte... Vill bara gå vidare o inte tänka tillbaka, bara minnas dom fina stunder vi hade!! Saknar dig så fruktansvärt!!!

Av Erica - 23 november 2013 12:46

Ska bli skönt o jobba o tänka på nåt annat för just nu e jag jävligt ur fokus o d drabbar alla min närhet! Tur att sambon inte e hemma, synd att barna e! Börjar halv 4 så åker 3 o önskar d va nu så man kan bli "normal" igen... Så skönt o komma ut o bara va, spela glad inför andra så tror man på d tillslut själv o d e skönt! :)

Av Erica - 23 november 2013 11:02

Då va den dagen över o d e skönt på sitt sätt! Men d e fortfarande inte verkligt!! En värld utan honom finns bara inte! Va i lägenheten o hämtade lite grejer, d va tufft men d allra värsta va när jag fick en lapp som han skrev i mars att han ger alla grejer till mig... Då bröt jag ihop fullständigt! Men nu e d gjort bara d sista i lägenheten kvar som blir till veckan hoppas jag! Så kan man börja gå vidare sen! Detta tog mig MYCKET hårdare än jag trodde!!

Av Erica - 22 november 2013 09:31

Jaha då va dagen framme o dags för begravning... Jobbigt men vi får väl se hur d går när vi väl kommer dit...

Av Erica - 20 november 2013 12:58

Tog bort en jobb dag idag för att träffa chefen på Orust för att få mer jobb, men då e hon hemma på vab idag... :/ så nu känns d som jag e ledig helt i onödan... Så skönt o jobba o komma hem efter jobbet e ju helt underbart... Så nu sitter msn här o funderar på om jag ska baka bröd nu lr sen? För annars har vi ingen frukost imorn... :/ livet e orättvist... En kompis skulle hjälpa oss med ett lån men han hade enligt dom en missad räkning som han vet att han har betalat så nu blir d kanske inget lån... O vi kommer som vanligt inte ha råd me nåt... Blir så ledsen!! Kan d inte komma en normal vanlig månad som man kan få lite pengar över o köpa lr göra nåt kul för nån jävla gång... ?

Av Erica - 19 november 2013 21:28

Kul o komma hem! Han hade flyttat ihop sängarna o gjort om i köket o v-rummet va jättefint! Så nu blev d lite sex, lusten kom tillbaka igen!! Vore konstigt annars när man har så sexig karl... ;P

Av Erica - 19 november 2013 10:44

Står fast vid min förra känsla, va ingen hit o somna o vakna så... Men nu sitter jag på jobbet så jag får tänka på annat o hoppas att d e borta o tillbaka som vanligt när jag kommer hem...
Sitter i kö till förskingrings kassan i jobb mobil me o börja på 276 i kön... Jippi!! Nu har jag plats 22 i kön 25 min senare... Gud va kul...

Av Erica - 18 november 2013 20:49

Ligger nu i sängen, sambon e inte hemma... Känns verkligen inte ok d här... Känns som han gjort detta för att vi glidit ifrån varann men vi har aldrig haft d så bra som nu... Känns hel skumt, känner mig trängd, vägg på ena sidan o stup på den andra... E varken mer lr mindre plats o röra sig på men känner mig ändå väldigt trängd, osidosatt... :/ sex blir d inget iallafall!!! Så avtändande så d finns inte... När han nämnde d i morse så kände jag lusten försvann... O den kom ju inte direkt tillbaka när han genomförde d... Suck hoppas han har ändrat tillbaka d tills jag kommer från jobbet imorn... :/ ska försöka få tösa o somna o sen förhoppningsvis mig själv... :/

Ovido - Quiz & Flashcards