Direktlänk till inlägg 13 mars 2021

Happy B to me.

Av Erica - 13 mars 2021 11:57

Ja bra start på dagen, ont i ryggen fortfarande men bättre, ont i knä pga felbelastat när ja haft ont, träningsvärk i vaden på motsatt ben pga att ja rörde mig mer än vanligt igår för o leda upp ryggen. Känner att d e en liten varningsklocka hur lite ja faktiskt rör på mig. Borde skaffa en stegräknare igen så man slipper denna sits igen. Ja d va d sen ska man gå ner o fixa frukost på nå konstigt sätt luta ja mig mot frysdörren så den fick massa konstiga siffror, höga siffror o ja tänkte fan helvetes jävla skit va gör ja nu en lördag o min kyl o frys e åt helvete... hurra!! Men efter gått igenom handböcker o googlat utan o finna nå som helst lösning så kollar ja o d e kallt o känns som d blir kallare, slår mig, kan d va Fahrenheit? Jo möe riktigt fanskapet har på nå magiskt vis ställt om sig t Fahrenheit, ja då e den ju iaf inte trasig men irriterande, vill ju ha Celsius som man e van vid. Hittar absolut ingen info hur fan man ändrar men d får väl bli måndagens problem gissar ja...
Så när ja äntligen bråkat färdigt me d så va d dags för frukosten o mina mackor som ja rosta innan detta drog igång börja bli sega igen så tänkte ja kör ner dom nån minut o pluppar upp dem sen. Ja visslar hur dom brände ja så brandlarmet gick, suck!!
Fick presenter av mor o barn som kompisen kom o lämna, halsband o armband, 3000 bitars pussel o kort ett från varje unge o mor så 4 kort, haha ja d funkar d me... hoppas på en bättre fortsättning!

 
 
Ingen bild

Andreas

13 mars 2021 14:07

Grattis

Erica

17 mars 2021 09:19

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Ovido - Quiz & Flashcards