Alla inlägg den 11 mars 2021

Av Erica - 11 mars 2021 15:12

Vakna 03:45 i natt av en smäll o när vi ändå va vakna så kunde vi ju leka lite, nja kanske inte världens bästa idé, gjorde nå som låste min rygg. Så efter detta kunde ja inte sova lr röra mig... tog sjukt lång tid o sjukt ont o ta sig upp ur sängen. Går ner för o göra lite övningar i bästa mån o sen vandra runt t ungarna kom upp. Efter detta kollar ja me kompis en som masserar om ho har tid me mig o sambon kör mig så nu ligger ja i soffan o har sjukt ont o är mörbultad men förmodligen o förhoppningsvis så e d bättre imörn. Ska röra mer på mig e dålig på d, inget fysiskt jobb o blir inte bättre av att gå hemma me 0 motivation, ork o lite illamående på d... men ska försöka o gå en promenad 30 min om dan så hoppas vi att kroppen kommer igång igen...
Hälsningar 90+.

Ovido - Quiz & Flashcards