Alla inlägg under december 2013

Av Erica - 31 december 2013 23:18

Ledsen o besviken tänker jag nu vända mig om o somna o hoppas på en bättre dag/kväll imorn... Bäst att han ringer imorn, såg ju verkligen fram emot kvällens samtal!! Suck, god natt o happy fucking new year... Kan ju knappast bli sämre...

Av Erica - 31 december 2013 21:36

... Lika händelse rik som resen av dom...
Sitter just nu o väntar o hoppas att min älskling ska ringa, vill veta hur förflyttningen gick! Vill bara prata oxå, skönt o lugnande! Älskar o saknar honom så! Fast hade han vart hemma hade han antagligen inte vart hemma ändå... :) men åtminstone kommit hem lr så hade jag vart me, d vet man inte... :D
Vi har haft d bra lycka till d me lite kvälls plock på hemma gjorda klyftpotatisar o bea sås som vi satt o doppa! D va uppskattat o kladdig på vissa... :) sen tände jag några "solar" o barna stod inne o kolla o tyckte dom va fina o spännande!! :) sen plocka jag bort allt jultjafs! lyckad kväll ändå, nu e d bara lilleman som ska somna in ordentligt , hör han ligger o pratar lite där inne...
Så i väntan på samtalet som inte verkar komma så lägger jag mig i min nybäddade säng o glor på film på datorn, den underbara hotel transylvania, hihi så söt film!!

Av Erica - 31 december 2013 09:55

Seg start på dan, ble sent igår, skulle se film på datorn men den ville starta om o uppdatera sig så ok då tänkte jag o vänta över 1h innan jag gav upp o kolla på ipaden i stället...
Han ringde igår! O d va så skönt o prata lite! :) berätta hur d går me blöj avvänjningen o sånt o han berätta hur han har d, skulle tydligen flytta upp en avdelning, får väl se hur d gick ikväll... :) han sa att han förmodligen får en 8h permission o kanske ett dygn, får veta mer när han får sin kontakt person...
Så denna dagen då, tänkte plocka bort allt jultjafs, så man inte startar d nya året me jul saker... Så d blir mys me att äta pepparkakshus... Sen tänkte jag göra lite barn fyrverkeri när d e mörkt... Innebär inte 12 o inga raketer utan liten ljus show på marken som dom kan se inifrån... :) får vi hoppas dom gillar!! :D

Av Erica - 30 december 2013 08:56

Jaha då va man vaken igen... Sitter lite i sängen me datorn för o piggna till o komma igång me dagen, har inte den blekaste om vad som ska hittas på idag... Hade velat göra nåt men finns inga pengar till d... :/ blir väl o sitta hemma hela nyår... Får väl tänka så e d för sambon me... Hoppas han ringer ikväll, längtar så!!

Av Erica - 29 december 2013 22:24

Då ligger man äntligen i sängen o hoppas barna har somnat! Lite osäkert ännu! D e lilleman som krånglar lite ännu, fröken fräken somna som en stock... :) Har iallafall fått tvättat allt ligger i torktumlaren nu, så jag blir väl tvungen o vika d imorn... ;) suttit o broderat lite här på kvällskvisten medans jag väntat på att han ska somna mellan välling leveranserna... :/ tvär somna efter första flaskan men sen va d kört... :/ så baja han ju givetvis o då klart man inte kan sova... :( Lill gris! Ja så nu e d bara han kvar sen blir d lugna gatan o en annan somnar säkert så fort hon lägger huvet på kudden... :p

Av Erica - 29 december 2013 17:22

2 tröttisar som snart behöver o ska sova! Ska bli skönt! Har lagt ifrån mig datorn en stund o satt mig i soffan o kollat tv me barna istället för o ligga i sängen o kolla film o tycka synd om mig själv! :) stolt över mig själv! Håller även på med blöj avvänjning på fialotta, går så där, bättre idag än igår o d e ju bara andra dan idag... Men lite framsteg iallafall d bådar gott!! :D hoppas på ännu bättre dag imorn så kanske man kan komma ut... :)

Av Erica - 29 december 2013 09:53

Idag har vi fått på oss kläder, känns som en bra start... :) se om man inte kan vika tvätt o tvätta upp d som e oxå...

Av Erica - 28 december 2013 21:22

Hoppas på o somna så tiden går fortare, vill att lilleman ska börja dagis så jag kan jobba! Då går tiden lite fortare! Sambon ringde idag, d va jobbigt o skönt o prata me honom! Saknar honom så! Men d verka som han ville att vi kommer o hälsar på iallafall... Vi får hoppas d! Vill se han o krama han o bara va nära! O herregud så mycke lipa ja inte ens igår när han åkte... ?

Skapa flashcards