Alla inlägg under maj 2014

Av Erica - 31 maj 2014 15:16

Tiden går långsamt när man väntar, slutar om en kvart o d känns som en evighet... Sambon e dålig så mat fåran fixa själv... D e ju typiskt... Sånt e d... :/

Av Erica - 31 maj 2014 09:57

Här sitter man o väntar på datorn färdig 1h innan lunch... Kul... Längtar hem extra mycket idag! Sambon skulle laga mat tills jag kom hem o e lite spänd på vad d ska bli... Enkelt lr tänker han anstränga sig? Hmm händer ju inte så ofta att han lagar mat överhuvudtaget... 3ggr till mig (när jag vart hemma) under 4 år tror jag... Skönt o slippa tänka på d!! Ne nu blir d slö framför datorn o vänta in dom andra så man har nån o käka me... :D

Av Erica - 30 maj 2014 11:07

Planeringen blev inte riktigt som jag tänkt mig igår... Tänkte ju åka o bada me barna när pappa va borta men han åkte ju inte för han som skulle hämta hade glömt o sov när jag ringde... Så va farmor, faster o fasters kille hemma så d blev bra ändå, blir fler gånger... Sommarn e inte slut än... :D

Av Erica - 29 maj 2014 13:06

Måste fortfarande få avreagera mig mot horan från o helgen o d e inte likt mig!! Så nu kan man verkligen snacka om att bägaren runnit över!!
Du kommer bara flippa om du åker dit (o lämnar resten av grejerna)... Thats the point... Va e d som e svårt me d? Känner mon kropp o nu efter ett antal år som tryckts ner så behöver d komma ut innan d går över styr på nån oskyldig... Men ne d får jag inte, får väl ta d på han då? Who cares?? Han har ju inte vart nån ängel heller direkt... ? as jobbigt drömmer o dag drömmer om va jag vill göra o d blir inte bättre kan jag säga... Aaaaaaaaaaaahhh!!!!

Av Erica - 29 maj 2014 07:36

Jobba kvällen igår o nu sitter jag här igen... E här i 10 min innan jag börjar för en gångs skull o får mitt dags schema o har första besöket kl:8 d suger ju när man för en gångs skull e i tid... Så har jag 3 besök innan lunch o inget efter då e jag disponibel o ska sitta här o se glad ut ifall nån behöver hjälp... Kul!!! Mellan 11:10-14:00 o dom andra har typ inget o göra heller, så frågan e va gör jag här? Tur d e röd dag så jag får lite extra när jag plågat mig upp till ingenting... Jaja d e en fin o solig dag o verkar bli vart framåt dan o då kanske d blir stranden sen me barna sen när sambon åkt på bowling träning... :)

Av Erica - 28 maj 2014 15:48

Sitter i jobb bilen o väntar in nästa besök efter en piss helg!! Skulle ut o ha kul kanske den enda helgen den här månaden eftersom jag jobbar i sommar + att vi inte har så bra ekonomi... Men jobbar på d! :) sluta me att jag ville slå ihjäl kompisens hora till flickvän o sambon blev o sams me kompisen... Så lämna tillbaka allt han skrivit upp till oss, vill inte ha me honom o göra förän han fattar sitt misstag!! Hon sätter inte sin fot i närheten av mig lr min familj!!! Både jag o sambon va överens om att d hade vart mycke roligare om vi åkt t hans bror själva ihop me barna o skitit i crusinen... Fy fan skulle lätt göra ett o annat me henne, tur jag inte fick tag i henne i lördags...

Av Erica - 20 maj 2014 22:14

Funderar, funderar o funderar... Blir så trött ibland att jag funderar på vad jag gör här o ibland undrar jag varför han vill ha mig här... Tänker att jag skulle klara mig mycket bättre själv, va e d för mening o bryta nåt som oftast funkar d e ju nån gång som man blir riktigt förbannad o då orkar man inte mer... D händer väl alla?! Varför byta? Man vet va man har men man vet inte vad man får, händer d nåt SKA jag va singel!!! Nån gång har jag önskat att han ska lämna mig så jag slipper allt... Men ändå älskar jag honom o vi har d bra vi har kul ihop! Men vi e väldigt lika o när ingen ger sig så blir man osams o när båda har adhd av olika grad så blir d som d blir ibland men nu mer känner vi varann o lugnar oss snabbt till skillnad från förr...

Av Erica - 19 maj 2014 19:18

Sitter på jobbet o väntar in tiden... Nästa besök är väldigt noga med tiderna... Men d e inte så illa, sitter i bilen o lyssnar på musik! :p kunde vart sol, hade vart trevligt, men man kan inte få allt... :) undrar va man ska hitta på imorn då? Verkar va ledig än så länge, onsdag me... :/ jobbar dag på torsdag o fredag iallafall!! Sen e jag ledig o barnledig på lördag o söndag, gissa vem som för en gångs skull ska bli fullast!! :D fått strängs order av mormor som e barnvakt o inte komma hem på natten, d e absolut inga problem sa jag!! Haha!!

Ovido - Quiz & Flashcards