Alla inlägg den 17 mars 2021

Av Erica - 17 mars 2021 10:05

Fy fan i helvete va ja e trött på smärtan! Haft ont i ryggen, vilket känns bättre men ja har fått ont mellan skinkan o låret på ena sidan o d gör så sådana ont att ja bara vill lägga mig ner o ge upp, va o fick massage hos min vän i måndags men tar 3 dar innan behandlingen ger full effekt så förmodligen efter d så känns d bättre, jippi dag 2 idag, ger mig hopp lr inte vet inte om ja ska lägga mig o gråta lr gå o gråta t d känns bättre efter typ 10 min av outhärdlig smärta. Finns heller inget ja kan ta lr göra för att d ska kännas bättre för stunden, härliga bortdomnings känslor i baksidan av benet framför allt i hälen. Just i detta nu, har ja gett upp, ligger i soffan o e rädd för att resa mig för d gör så sjukt ont att ja grinar av bara tanken. Men när ja tänker efter så tog d nog 3 dar innan ryggen gick åt rätt håll så e väl bara göra o se glad ut.

Ovido - Quiz & Flashcards