Alla inlägg under mars 2013

Av Erica - 30 mars 2013 19:05

Va hos vårdcentralen o fick penicillin för mitt finger ska äta d 3ggr/dag i 10 dagar... Men d e mycke finare redan, va där i torsdags eftermiddag...

Av Erica - 30 mars 2013 17:38

Så här blev påsk middan i år! Tösa har fått så nu e d bara att vänta på att gubben kommer hem så ska vi avnjuta denna påsk midda som bara smälter i minnen... Mmm... (Tjuvsmaka lita när jag la upp till tösa...:P) längtar till ikväll så jävla gött d sa bli!!

Av Erica - 30 mars 2013 10:47

Då va d påsk afton o tösa har fått ett påskägg... Så nu springer hon runt me d i hela huset... :P har gjort tårtbottnar till hennes kalas som jag ska frysa ner, får se om vi hinner me nåt mer baka idag... Senare sen ska jag göra lite god mat, får lyxa lite när d e påsk... :D

Av Erica - 27 mars 2013 21:46

Har inflammation i mitt finger i ca en vecka o har inte tyckt att jag behöver åka in för d har blitt bättre... Men alla har tjatat på mig att jag ska åka in ehh d går över men sen har d blitt värre o min sambo sa idag att vi åker in me d där sen!! Ehh han glömmer d till kvällen tänkte jag så slipper jag så farligt kan d inte va, dom kommer inte göra nåt ändå... Men nu har jag ont o d svider som satan, hela fingret e varmt o svullet o d kommer mer var igen... Så d kanske e lika bra o åka in! Men då e d inte så viktigt, kan ta d imorn... Då kan vi lika gärna skita i d helt orka bry sig, skit i mig, tänk på alla andra i första hand allra helst när jag vill åka in för att nu har jag ont..,

Av Erica - 27 mars 2013 05:45

Sitter o matar min son, vi har precis bytt välling till 2:an o d går kalas, han somna vid halv 10 igår o vakna halv 6 o ville bara äta halva flaskan... Mätt o go hoppas jag, märker vi om en stund... Ne vila lite o sen köra tösa till dagis...

Mat

Av Erica - 22 mars 2013 14:29

Då va maten i ugnen o ska snart slå på riset. Blir helstekt kyckling, ris o beasås! mmm!! Tösa har vart på dagis helt själv hela dagen, hon e så duktig!! Blir måndag nästa vecka sen e hon inskolad! :)

Av Erica - 20 mars 2013 22:19

Sitter o tänker på allt skit man vart med om i sitt liv, att man fortfarande står upp e ju otroligt! O att allt överallt hela tiden påminner o att folk fortfarande inte låter en va ifred, jag fattar inte d... Har folk så jävla tråkigt? Lägga sig i o dra upp allt gammalt som en annan vill förtränga o gå vidare medans andra ältar... Till vilken nytta kan man fråga sig, vet dom d själva lr vill dom att man ska må dåligt för att dom själva gör d nät dom själva har sett till att dom har d som dom har d... Men d som inte dödar, härdar! Fy fan va stark man måste va...

Av Erica - 19 mars 2013 10:10

Ungar skriker, ingen sömn, börjar bli förkyld, ingen bra dag!! Kan dom inte somna snart...

Ovido - Quiz & Flashcards