Alla inlägg under juni 2018

Av Erica - 30 juni 2018 17:24

Nu e vi henns efter en hel dag ute me massa djur, motion o lek. Haft en underbar dag me gött väder o underbart sällskap!!

Av Erica - 30 juni 2018 12:38

Har en trevlig fika på vårat äventyr, snart väntas mer roligheter!!

Av Erica - 30 juni 2018 10:10

När man ska ut på äventyr e d bra me en rejäl frukost...

V.S

Haha kul ska vi ha iaf!!

Av Erica - 29 juni 2018 23:01

Gud så gött me mammatid me käk, serie o lite energidryck...

Av Erica - 29 juni 2018 18:01

Tog en promenix hem efter badet, va skönt o röra lite på sig... sitter tyvärr alldeles för men orkar inte göra nå åt d så va gött få d gjort iaf en gång...

Va en trevlig stund vid vattnet, väldigt fint där nere vi sjön! ungarna va nöjda så då antar jag att d va bra... ?

Av Erica - 29 juni 2018 15:20

Tog oss en promenix ner t sjön o tog oss ett dopp, lr inte va svinkallt i vattnet men skönt o bara sitta o va lite... Donna gräver o dom andra tittar på haha...

Av Erica - 29 juni 2018 13:25

Min chef ringde nyss o berätta att jag inte fick den fasta tjänsten som jag sökt men med en god motivering så känns bra! Vet att några förmodligen kommer sluta t hösten så kanske jag får en fast tjänst då...

Life plays!!

Av Erica - 28 juni 2018 16:14

Härligt o umgås me bästa vännerna, grilla körv o fika o kolla på sötaste pissungarna!! ??

Älskade sommar!!

Ovido - Quiz & Flashcards