Alla inlägg under november 2014

Av Erica - 30 november 2014 10:22

Livet känns meningslöst idag! Vet inte vad jag ska göra, mår skit o vill gömma mig nånstans lr om möjligt lägga in mig nånstans! Bara gnäller att jag inget gör ändå har jag sökt 10 bostäder denna veckan o vad mer kan jag göra? Söka en till mig o barna kanske?! Men kommer inte få va ifred ändå kan hända att d blir värre lr bättre vem vet... vill bara ha tillbaka min sambo som han va innan vi flytta nu e han tillbaka som han va för typ 2 årsen o vet inte vad jag ska göra, vänta o se om d vänder tillbaka när vi får eget lr om d kommer va så här nu... aaaaaaaaahh!!!

Av Erica - 25 november 2014 07:35

Kanske inte e så tidigt men d e ju lite beroende på vad man e van vid... sketungarna vakna strax innan 7 idag o har bytt blöja på en o sagt t dom o lägga sig då brukar d o moms hålla sig lugna o leka på rummet en stund... borde egentligen ändå gå upp snart eftersom jag ska hinna lägga in en tvätt innan dagis me o tydligen lite jobb efter lämning me så borde kanske resa på arslet men d e ju så gött o ligga kvar en stund till... ? bara för jag kan...

Av Erica - 22 november 2014 17:38

Varför ska livet va så jobbigt kan man aldrig få landa nån gång? D enda jag vill ha en bostad där alla får varsitt sovrum, ett vardagsrum o ett kök som vi inte blir utslängda från uran kan bo o känna trygghet e d verkligen för mycket begärt? Tycker inte d kan va mindre me så kan vi bygga ut allt löser sig bara vi kan känna trygghets känslan så vi kan spegla den till barna! Hatar d här!! Tär på alla o alla går runt o e små sura... trött på d, saknar mig, min sambo o mina grejer, Mest dom i köket! Jag vill kunna göra d jag vill när jag o veta att allt finns! Skulle tex baka bullar idag o upptäckte att vi inte har nån kardemumma o då tappa jag suget o sket i d, jag vet vad jag har i mitt kök men d här e inte mitt o jag e allmänt vilsen... nån måste ju hålla humöret någorlunda uppe när alla andra gnäller o grinar på varann... egentligen vill jag gräva en grop o krypa ner i!! Men vem bryr sig om hur jag känner?! Dom andra e just nu ute om åker Cadillac utan o dricka (tror jag som jag vill på!!) Till en kompis i Skara får väl se om dom kommer hem idag lr inte... kan va skönt om dom inte gör d så slipper jag alla intriger en kväll o morgon iallafall!! Lite nojig hur d slutar om dom dricker... skönt o inte ha me d o göra!!

Ovido - Quiz & Flashcards