Alla inlägg under maj 2013

Av Erica - 31 maj 2013 12:30

Sitter o njuter av en glass i solen me min dotter...

Av Erica - 30 maj 2013 20:04

Sålt båda bilarna o köpt en "ny" på loppet av en vecka... Börjat me riktig välling till lillkillen, går väl... Nu ikväll somna han utan nån välling alls, trött liten kille... :)

Mmm

Av Erica - 29 maj 2013 20:44

Njuter av en glass i solen!

Av Erica - 28 maj 2013 21:01

D e inte alltid så lätt att få dom små o somna men nu sitter jag äntligen ute o njuter av d fina något blåsiga men ändå varma sommar vädret! :)

Av Erica - 28 maj 2013 16:57

Sålde bilen idag! Betala bort alla räkningar, betalat privat skulder, tog en lunch på stan, tatt bort minus på kontona o när sambon kommer hem ska jag åka o handla mat! Känns så underbart o nästan va i kapp me sin ekonomi, nästa månad har vi lite privata avbetalningar o dom vanliga räkningarna så då kommer vi ha lite pengar över!! :D d va typ 3 årsen vi hade d sist... Gud va skönt!! :)

Av Erica - 27 maj 2013 15:24

Börjar ta sig riktigt bra! Stolt över mig själv!! :)

Av Erica - 27 maj 2013 15:14

Ska ner o se om posten kommit! E d inte underbart me sommar!!

Av Erica - 26 maj 2013 21:20

Knepigt hur olika dagar kan va... Idag har vart en bra dag nästan ingen har ringt på bilen o en åkte tåg från Norrköping men köpte inte ändå för d dög inte me köpekontrakt om man inte hade "gula papper"... Jaja hans förlust inte min! Jag kan hitta nån annan som köper den för mer lr samma... :) kört hem stora pojken till sin pappa, suttit o grillat o nu när alla ungar sover sitter jag ute o röker min sista cigg o njuter av den, lugnet o d goda vädret! :)

Skapa flashcards