Alla inlägg under september 2013

Av Erica - 29 september 2013 11:30

Jaha då va dagen här som vi aldrig trodde skulle komma... Våran inneboende har flyttat o dessutom ihop me sin tjej... Kors i taket!! Men vi gav honom en trevlig 3 rätters flytt middag me en fin tårta som dessert!! Känns lite konstigt att vänja sig vid tanken att jag kan gå runt naken utan att nån klampar in när som hellst... Hmm undrar hur mycket man kommer utnyttja d? Hehe

?

Av Erica - 25 september 2013 22:49

Kanske inget man säger... Men den personen som kom på att man kan ha andra ställningar än missionären mmmm för fyyy faaaaan vilken go ställning vi testa nyss!!! Mmm mmm mmm!!

Nja

Av Erica - 24 september 2013 22:51

Då va den här dagen gjord o snart dags för nästa men först en hel natts sova om man har tur... Fick svar om bostads bidraget idag o jag kommer få 3400kr känns skönt faktiskt!! Känns som d går åt rätt håll iallafall!! :)

Av Erica - 24 september 2013 10:37

Jag älskar min sambo o jag älskar mina barn!! Men Gud va skönt me lite tid för sig själv emellanåt... Bara sitta o göra vad man vill, titta på vad man vill o bara tänka på sig själv o inte alla andra, bara va sig själv en stund!!

Av Erica - 23 september 2013 22:43

Jaha då va måndagen över o denna vecka har börjat! Ska köra tösa till dagis imorn o hämta stora pojken på torsdag d e väl d som e planerat än så länge... Annars vet ja inte, svärmor va här en sväng o bilen e lagad o Lill grabben har fått en mindre omtyckt dusch... Ja så kan d va men d måste göras...

Av Erica - 22 september 2013 17:12

Varför ska jag låta ett jävla samtal trycka ner mig även om jag har en dålig dag, behöver ju inte göra den värre!?! Ne e han d så får jag ta d då o då e han ju ändå inte mycket o så då har jag d bättre själv... Så problemet löst sluta deppa över nåt som inte hänt o kanske inte ens kommer hända... ;p

Av Erica - 22 september 2013 16:14

Funderar ibland på hur d skulle va om man va singel igen... Man vill ju minas alla goda stunder att allt va så bra men va d så? Har jag d bra nu? Kan jag få d bättre? Kan man få d bättre som singel? Har d helt underbart nu men som d alltid e så har man svacker o när d går emot en som ett enda samtal som formuleras på "fel" sätt så kommer d tillbaka... I detta fall prata vi otrohet vilket han tycker e ok men d tycker inte jag... Han tycker d e ok för han vet att d e honom jag älskar... Medans jag säger hur kan man göra d om man e med nån annan!?! Sen vet jag att om jag skulle vara otrogen så skulle han antagligen slå ihjäl oss båda, han klarar ju inte ens när nån låtsas ta mig på röven när vi e ute... Vet inte varför jag tar åt mig men när man har en deppig dag så gör man ju lätt d... O jag e rädd att han ska göra d igen lr har gjort d... D enda svar jag får på d e då hade jag väl sagt d lr... Som att d skulle göra saken bättre... :/ sen tänker jag gör d då får vi se vem som förlorar mest... Men jag vet inte om jag vill förlora honom men jag vill heller inte va tillsammans me nån som e otrogen mot mig... Väldigt många tankar som snurrar o vem pratar man med om sånt här?

Av Erica - 22 september 2013 07:32

Idag blev d desto tidigare morgon... Fy fan huvudvärk, grinig gubbe o grinig unge, minstingen e glad o livlig iallafall...

Ovido - Quiz & Flashcards