Alla inlägg under april 2013

Av Erica - 30 april 2013 16:45

Som vanligt gick inte planen i lås... Fick inga pengar som vi skulle, som vanligt! Blir aldrig som man blir lovad, blir aldrig som man tänkt sig! Blir så ledsen o besviken!! Varför ska d alltid va så här, varför ska alltid d hända mig/oss??? Livet känns lätt meningslöst o d blir inte bättre av att sambon mår dåligt av d heller o vi tar ut humöret på varandra, mest jag men får ingen tröst... :/

Av Erica - 29 april 2013 11:36

Piss väder, piss dag, piss liv

Av Erica - 28 april 2013 20:20

Han va ute o söp i fredags me sina vänner o jag minns inte när jag va ute sist... När vi skulle gå ut så balla d ur o vi åkte hem... :/ så nu när alla barn sover o allt e lugnt, städat o klart... (Väntar bara på torktumlaren, som jag kan ta imorn) så tycker jag att jag e värd en liten cider!! :)

Av Erica - 28 april 2013 11:30

Finns d nåt bättre än ligga på golvet o mysa med sin 5 månaders bebis... :) bara njuter av tillvaron idag!!
Känns bättre idag än igår men fortfarande svårt o tro på d... Önskar han sa d till mig lr visa d... Jaja känns bättre idag iallafall. Hoppas på att d blir som planerat på onsdag så man har nåt att se fram emot... :) får reda på d imorn... :)

Av Erica - 27 april 2013 11:09

Dålig dag idag, funderar över mitt liv... :/ hur vill jag ha d, va ska jag göra, vad är värt o kommer man ångra sig? Slösar man bort sitt liv lr kommer man göra d? Va e rätt beslut o vad e fel? Just nu känns båda fel men samtidigt rätt... Orkar inte bry mig om nåt samtidigt som man mår sämre om d ser ut som hej kom o hjälp mig... :/ blev glad av d jag fick höra i natt men kan inte tro på d!! Allting snurrar! Vill gräva en grop o lägga mig i. Komma bort ett tag o tänka på annat se nåt annat, tänka lite på mig själv... Slå nån stackars oskyldig jävel o få ut mina aggressioner!!!! Hoppas d går över snart för så här orkar jag inte ha d...

Av Erica - 26 april 2013 07:05

Den natten min son bestämmer sig för o sova mellan 8 o halv sex ska man vakna ändå... :/ vakna vid 1 att jag hade sånt jävla magknip att jag va tvungen o gå upp! Somna om så vakna pojken halv 6, jag går upp gör välling o ger han i hopp om att han ska somna om vilket hm verkar göra, sen börjar han prata... :/ sen blir d tråkigt så han får ligga mellan oss men somna nee... Sen vakna nästa halv 7 så nu loggar man i sängen me 2 barn som vägrar sova en som försöker vända sig o en som studsar runt o en man som tröttna o la sig i soffan... :p

Av Erica - 25 april 2013 15:41

Min son har hittat sin tunga... Haha han e för söt när han håller på!!
Tösa hade haft d bra på dagis idag ätit nästan 4 port me mat o 2 smörgåsar, d e en dam som kan äta!! :)

Av Erica - 24 april 2013 20:02

Vägde mig när jag va nere o bada barna, jag har gått upp 5 kg... Hur gick d till? Dags o banta så här kan man inte se ut, ser ut som jag e gravid... O d e jag tack o lov inte!! Vill inte ha fler just nu... Så banta bort den jäveln igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards