Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Erica - 3 oktober 2016 22:07

Hade halv dag i skolan så passade på att unna mig en god brunch o när jag satt där o käka o fundera på om jag skulle plugga lr inte så slog det mig att d e fint relativt varm o hur många såna dagar har vi kvar? Så jag käka färdigt hämta ungarna tidigt o åkte ner t den nya, stora o fina lekplatsen vid torget o när vi vart där o lekt av oss så gick vi o köpte frozen yoghurt o tog en kort promis o sen åkte vi hem o dom gick ut t lekplatsen o jag pluggade sen gjorde jag mat, duscha ungar o myste först me Emil o sen me Donna o efter d så gjorde jag d sista på mitt arbete som va att se en film på 59 min o beskriva den, nu e d gjort o inskickat så nu ser jag en annan film: legend o den tänkte jag nu somna t o vakna upp till en ny underbar dag imorn! ??

Ovido - Quiz & Flashcards