Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av Erica - 19 oktober 2016 12:23

Sitter på jobbet o har d gött.
Dom tjötar på mig om rast me, vill inte ha rast, finns d möjlighet vill jag hellre gå tidigare annars vill jag ha betalt för den...alla kr behövs!!
Just nu sitter jag o lyssnar på musik så inte helt fel!!

Funderar på om jag ska åka o handla efter jobbet lr inte, va o köpte skor i lite mat igår men han menar tydligen att jag skulle stor handla så får la handla resten idag då... orka! Haha slutar 17.30 o börja 8 så lär ju va död ikväll me... vet inte ens om d får plats i frysen... haha ja d e la minsta problemet iof... lika bra o göra d antar jag så slipper jag imörn lr en annan dag o kan bars slappa på d så blir ju ungarna trötta o lugna... jobbigt när dom springer runt i affärer dock men men...

Ovido - Quiz & Flashcards