Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Erica - 14 oktober 2016 21:05

Haft en fruktansvärt dålig dag, inte haft lust lr ork me nåt, bara velat gråta... fått lite gjort iaf, mat, tvätt så funkar väl om jag får lite energi imorn...

Btw dom här sombrerosen har jag köpt 3 gånger nu men d e första gången jag får smaka på dom själv... köpt o gömt dom men Emil har hittat dom o ätit upp dom 2 gånger så denna gången gömde jag dom ordentligt!! Ungar dom e söta när dom sover... ;p

Fundera på om man skulle försöka sig på o ta en promenad imorn, vill så gärna kommer alltid nåt emellan... behöver verkligen röra på mig men kommer aldrig t skott, gör iaf situps 6 dagar i veckan minst... o minst 50st per dag känns som en bra början... försöka få t 50 t idag... men just nu njuter jag av lugnet, filmen o mina sombreros i min säng!!

Ovido - Quiz & Flashcards