Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Erica - 5 oktober 2016 20:52

Onsdag igen, tiden går fort mindre än 3 mån t julafton... jobbat idag, tråkigt ingen lust, ingen lust me nåt direkt idag... känner inte för skola imorn heller känner mig blä! Öm i bröst vårtprna så fort man kommer emot, helskumt! Börja 7.15 o sluta 16 så himla möe mer hinner en inte me, hämta ungar hem laga mat, äta mat, göra dom iordning för natten, mysa o sen tar man sig själv o här e vi nu framför ännu en film i sängen funderar på om jag ska lägga fram kläder t imorn för d glömde jag självklart... tror jag gör d så slipper jag stressa me d imörn... btw så krångla ju allt imörse me så fick ju stressa o slänga in ungar o rusa iväg igen... jaja händer inte så ofta som tur e så d gick la bra...

Som jag sa tar igen d en annan dag o idag bjöd dom på bullar på jobbet så då får en passa på!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards