Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Erica - 6 oktober 2016 20:18

Verkar som jag blir ledig imorn, skönt o jobbigt! Tror jag behöver d samtidigt som jag behöver pengarna... blir som d blir får lösa sig på nåt sätt... annars idag har jag vart i skolan o tittat på film o haft grupp arbete as tråkigt men vi valde att fortsätta hemma själva i min grupp sch... så åkte t affären o handla lite o efter d så hämta jag barn o åkte hem o fixa mat... sen fick jag en vän förfrågan på fejan från min äldsta sons pappas x som jag accepterade så vi har pratat till o från på eftermiddan o ja d har vart ett intressant o givande samtal vad som e sant lr inte ja d får man kanske aldrig veta t 100 men ändå kul o få ännu en sida på d! Nu sitter jag i sängen o glor på en film som jag tror att jag ska byta mot en annan, verkar inget bra alls...

Ovido - Quiz & Flashcards