Alla inlägg den 29 oktober 2016

Av Erica - 29 oktober 2016 21:36

Hela tiden, fullt upp o full fart!
Vi va o beställde en ny soffa för ett tagsen, passade även på o ta ett soffbord, tvbänk o en matta när vi ändå höll på... så fick jag då äntligen packnings bekräftelsen, soffan hade vi redan skänkt t en kompis så vi hade en fåtölj eftersom vi visste att den skulle komma om 6- 13 arbetsdagar. Så vänta vi på leverans bekräftelsen o den kom o leveransen skulle ske dagen efter, skönt!! Fick ett väldigt suspekt mejl där d stod att min soffa skulle komma i mars 2017, men eftersom jag fått d andra me leverans imorn så ignorera jag d o d visa sig vara äkta... allt kom utom soffan... om man köper en soffa för 15000 kan dom inte ens ringa o berätta såna nyheter då så man har möjlighet o välja om man vill vänta lr ändra sin order??

På d så åkte jag in i en polis kontroll laser o fick 2000kr i böter. Yay!!

Så höll jag på o krocka en morgon på väg till jobbet... åker i lugnan ro o undrar varför jag puttrar fram när d inte finns en bil i sikte utom mötande då... så helt plötsligt bromsar d en bil framför mig o d va la jävla tur d för idioten hade glömt o slå på ljuset så han syntes ju fan inte förutom när han bromsa... blinka på honom me helljuset men han fatta inte så gjorde d igen o efter ett tag fick han på d!! Fy fan livsfarligt ju!!

På detta har jag tandvärk me... suck!!

Idag har vart en hyfsad dag, fåtta massa gjort o tänkte ta resen imorn, kännu bra o ha lite ork igen men nu e den slut för idag o jag ligger i sängen o kollar på film efter en mysig stund me barna framför hitta Doris, mysig film! Lika bra som hitta Nemo! Upp o borsta tänderna så man kan slappna av sse o förhoppningsvis somna i någorlunda bra tid... :) :)

Ovido - Quiz & Flashcards