Alla inlägg under november 2013

Av Erica - 13 november 2013 22:05

D e så jävla gött o slippa hund hår Överallt! Så lätt o hålla rent o inga hår i foten, maten, kläder, soffa o ja överallt, slipper d nu!!!! Underbart!!! Men dom som "köpte" henne o dom har verkligen fäst sig vid henne på nåt konstigt sätt... Inte mina problem! Dom skulle betala igår efter kortare prövotid o när dom kommer till bankomaten så har 20000 skinnats från deras konto o hon ringde o stor tjöt i telefon för dom visste inte om dom fick behålla henne o herregud hon va helt förstörd! Så jag o sambon diskutera o sa d att d får väl bli på avbetalning då en mindre summa, minst 500kr. O hon blev så glad d ska vi lösa om jag så ska plocka burkar!!

Av Erica - 13 november 2013 08:35

Ja d här va ju rockigt värre! Körde sambon t sin mor nu på möra o sen efter d skulle jag lämna tösa på dagis o åka hem o greja... Va ju bara d att d skulle bli lite dötid som jag tänkte slå ihjäl där o sen åka till dagis men då hade ju hon åkt på magsjuka så d va ju ingen ide o gå in dit... Så nu sitter man här o har pisstråkigt i bilen o väntar på den jävla långsamma klockan... Hon börjar 9 så d e ju en stund till men kanske kan komma Liiite tidigare... Sen måste jag hem o få ordning på den jävla sidan så jag kan lägga mitt schema nån jävla gång... Tröttsamt!!

Av Erica - 12 november 2013 09:12

Seg, regnig dag, har precis lämnat tösa på dagis i o ska hem o göra scones o tvätta nu så hoppas man kvicknar till o får lite mer gjort... :)

Av Erica - 11 november 2013 14:24

Precis när man får inloggning o kan lägga schema så funkar inte deras sida, så jävla typiskt... Men ringde o la in några dagar iallafall så trodde hon d skulle funka imorn så kan man lägga vidare då... :D

Av Erica - 11 november 2013 07:45

Idag mår man bättre! Dags o ta tag i vardagen, börja planera för 1 års kalas o sen e d mindre än 2 veckor kvar till begravningen... Först o främst vardagen o förhoppningsvis så får jag papprena idag så jag kan skriva in mig på jobb igen, ska bli skönt o komma igång!! :D

Av Erica - 10 november 2013 14:17

Första gången man beställer hämtmat på säkert 2 månader så e den dålig o vi alla har legat hela natten o spytt! Bra start på farsdag... ;)

Av Erica - 8 november 2013 17:28

Ja då sitter man här me 3 skrikiga ungar som väntar på mat... O en annan e lätt seg idag me... Sov dåligt natten till igår o inatt så testa vi nåt vi såg på 69 saker du vill veta om sex, att alla tjejer kan få fontänorgasm... Gick så där får man väl säga... När d va som bäst så vakna tösa i panik att tv:n stängt av sig... :/ jaja
Idag så har jag talat om för en fd vän va jag tycker o tänker om henne o d blev väldigt tyst tillbaka... Hmm... Haha! Tål man inte sanningen o kan inte va vän på olika lr nåt sätt för den delen så kan d kvitta!! Tyvärr e hon ihop me en god vän... :/ sen har d kommit ett par o hämtat hunden så får vi hoppas d går bra så hon får ett nytt hem!! Dom hade en Jack Russel som hon kom jätte bra överens me! :) händelse rik dag idag så har jag målat däck åt en vän o nu e dom iväg o hämtar delar t kompisens ena bil, fixa bromsarna... O vi andra väntar på att maten ska bli klar... Väntar på att kl ska gå så vi kan sätta oss o mysa framför idol! :D

Av Erica - 7 november 2013 09:49

Då va d torsdag o dags o hämta sonen! :) synd bara att d e så jäääääävla tråkig väg! Trött som aset e jag me eftersom tösa vakna vid 4 o gall skrek för att tv:n va död o väckte givetvis den andra grisen som jag säkert fick springa upp till 10 ggr... Så lätt seg idag... Zzzz

Ovido - Quiz & Flashcards