Alla inlägg den 14 november 2013

Av Erica - 14 november 2013 21:45

D kändes verkligen underbart att komma hem! Sambon hade diskat, plockat undan, torkat av, satt i nya ljus överallt o gjort jätte fint! Så d va bara o ställa sig laga mat! :D han hjälpte till o med liiiite med dukningen... :) sån underbar känsla som kryper genom kroppen!!! Bara ligger här o ler hoppas jag somnar o allra bästa vaknar me denna underbara känsla!! Trotts roliga veckan... :/ best day ever!! Iallafall på länge sist jag kände så här va nog när jag insåg att jag älska min sambo, han visste att han älska mig innan men d e en annan historia... :D ?? love is in the air!!! ??

Av Erica - 14 november 2013 14:08

Första dan på jobbet o d känns underbart! Känns som jag kan göra allt o att jag klarar mig själv! Allt gammalt sitter tyvärr kvar i bakhuvudet o visar d sig att jag har fel så spelar d ingen roll!! Tråkigt men ensam e stark! Men just nu har jag en underbar familj som jag älskar o som älskar mig! :D känner mig fri! Livet e underbart!! Hoppas att livet fortsätter me denna känslan för den e underbar!!
Men jag undrar om d går lika bra gör honom där hemma som e själv me den manmagalna sonen... :) d går nog bra...
Sitter o just nu o tänker på hur mycket jag faktiskt vill förlova o gifta mig med min underbara sambo, som visar nu mer än nånsin hur mycket han älskar mig... :)

Ovido - Quiz & Flashcards