Alla inlägg den 18 november 2013

Av Erica - 18 november 2013 20:49

Ligger nu i sängen, sambon e inte hemma... Känns verkligen inte ok d här... Känns som han gjort detta för att vi glidit ifrån varann men vi har aldrig haft d så bra som nu... Känns hel skumt, känner mig trängd, vägg på ena sidan o stup på den andra... E varken mer lr mindre plats o röra sig på men känner mig ändå väldigt trängd, osidosatt... :/ sex blir d inget iallafall!!! Så avtändande så d finns inte... När han nämnde d i morse så kände jag lusten försvann... O den kom ju inte direkt tillbaka när han genomförde d... Suck hoppas han har ändrat tillbaka d tills jag kommer från jobbet imorn... :/ ska försöka få tösa o somna o sen förhoppningsvis mig själv... :/

Av Erica - 18 november 2013 14:12

Sambon har kommit på att vi ska dela på sängarna för att lättare kunna gå i o ur sängen d vi har d väldigt trångt... Men jag tycker inte att d känns ok, känns som vi lika gärna kan ha olika sovrum... Vi ligger ändå inte o kramas säger han... Ne d kanske vi inte gör eftersom han har svårt för d! O d har jag accepterat kändes ok o bara sova brevid varann men nu vill han ta ifrån mig d me... Känns inte helt ok... Lr e d bara jag som e löjlig? För mig känns d helskumt o jävligt avtändande!! Vill han ha egen säng o va e nästa grej då? Eget hus? Känns så... Spela roll om d e trångt, jag kan väl sova innerst då, herregud, spela roll... :/

Ovido - Quiz & Flashcards