Alla inlägg den 2 november 2013

Seg

Av Erica - 2 november 2013 21:50

Denna dagen har vart piss, gråter o skrattar om varanat varvat me o greja o ligga handlings förlamad i sängen... Tufft! Raderat en falsk vän från mitt liv o tatt tillbaka en gammal vän i mitt liv! Känns skönt båda 2! Livet e för kort för att ödsla tid på falska slamsor o för att sakna o inget göra åt d... Så nu va d dags nu va gränsen nåd! På d så har jag sovit skit dåligt i natt o fick inte ha min älskling bredvid mig, han gick ut me vännerna o sov hos en av dom o nu grejar han bil tills den blir färdig nån gång i natt antagligen... :/ vill bara ha han här, för tufft o göra detta själv! D va den person som va närmast släckt me mig o ändå inte släkt! Han va den som alltid fanns där när jag behövde honom! Saknar dig så!!

Ovido - Quiz & Flashcards