Alla inlägg den 1 november 2013

Av Erica - 1 november 2013 22:45

Ja va säger man? Fick reda på för några timmar sen att min fd styvpappa gick bort igår! Väldigt jobbigt såg honom som min pappa! Han har ställt upp mer än min biologiska pappa, som jag inte pratar me sen tösen va 2 månader o hon fyller 3 i april o inte träffat honom sen äldsta sonen fyllde 2 o han blir 6 nu i mars... Visste ju detta, han va jätte sjuk! Men d gör ju inte saken lättare!! O d va så mycket som vi skulle göra o d va så lite tid nu e d försent! Du kändes som min närmsta släkting o nu e du borta... Känner mig så ensam! E sååå glad att hans syster ringde mig, han har sagt till henne att han såg mig som sin dotter! Då e d bara begravning o ask spridning kvar! Hoppas jag får va me! Sambon e inte hemma heller så känner mig väldigt ensam just nu... ?

Av Erica - 1 november 2013 08:32

Hmm idag e en skum dag! När lilleman börja prata insåg jag gud va bra d e bara tisdag idag då hinner jag utnyttja d bra erbjudandet på ben & Jerry glas i affären!! Sen när jag gjorde macker till barna så kändes d som lördag o jag tänkte herregud redan lördag idag, shit va tiden går... Ändå tills jag insåg att d e fredag o funderar nu på om jag hinner nyttja mitt glass erbjudande igen... Haha jaja får väl se hur dan slutar... Nu kom dessutom sambon in o fråga om jag gjort kaffe ja en hel kanna svara jag! Men varför har du ställt av perkulatorn? Ne d har jag inte så då e d nog antagligen inte färdigt... Haha! Ja herregud...

Köpte en frys igår som jag tänkte jag skulle hitta på nåt o lägga i den oxå, baka o köpa mer grejer o jag vet inte blir spännande, den e så stor!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards