Alla inlägg den 5 november 2013

Av Erica - 5 november 2013 21:02

Bra dag i d stora hela! Mycke o tänka på jobbigt idag för inte fått några uppdrag inför begravningen men o andra sidan så har jag möblerat om... :) ska få upp min frys från källarn imorn då har jag en hel frys o en kyl/frys funderar på o titta efter rn begagnad hel kyl får så tyvärr måste d va vissa mått på den... :/
Mitt tidigare problem löste jag genom att prata me svärmor istället för min pappa, e ju lite svårt... :/ men d va skönt o bara få d ur systemet! Har därmed haft mindre dom snurrar o vart gladare o liiiite mer me... ;)

Av Erica - 5 november 2013 11:57

Fick lite väl mycket info igår o tankar igår idag e jag helt snurrig o förvirrad! Vet inte vad jag tänker lr varför... Fick reda på en grej som gjorde mig jävligt glad o upprörd på samma gång o just nu me allt annat vet jag inte hur jag ska tackla d... :/ vill fråga en grej men vet inte om d gör saken värre lr om d får mig o må bättre... Förstår d inte riktigt men vill förstå! Men kommer jag förstå lr blir d värre i min redan snurriga hjärna?

Av Erica - 5 november 2013 00:26

Att ha o skapa förtroende hos människor e inte så jävla lätt! Lättare att riva än att bygga upp... :/ tyvärr får man ju lära sig d den hårda vägen! Sorglig o jävligt tråkigt att d skulle bli så jävla fel! Hur kunde jag missbedömma situationen så jävla mycket?! Trodde inte folk brydde sig så, blir lite rörd av vissa o bara jävligt förbannade på vissa... Folk går till min sambo o frågar istället för att komma till mig! D e bara riktiga vänner o bra människor som vänder sig till personen i fråga istället för alla andra... Men den som säger att hon e min vän brydde sig inte för 5 jävla öre o som jag skrivit tidigare e inte värd att vara min vän! Låter kaxigt men d finns faktiskt bättre folk i världen istället för att lägga energi på nån som inte ens bryr sig om va man gör lr säger, sprider vidare d som e sagt i förtroende, d e ingen vän i mina ögon!! Du kan välja dina vänner men inte din familj...

Ovido - Quiz & Flashcards