Alla inlägg under mars 2016

Av Erica - 31 mars 2016 22:33

Alla ledsna vilket gör mig glad! Kommer sakna dom min fina familj, börja studera o komma tillbaka!! ?

Av Erica - 31 mars 2016 00:06

Dagen slutade som planerat så nu kommer jag att somna som aldrig förr!!

Av Erica - 29 mars 2016 21:17

Försökte börja virka en mormorsruta men tror d va för tung garn får hitta nåt annat lite tjöckare!
Gjort min andra dag på orust känns så där, längtar tillbaka, släpper väl snart men just nu längtar jag tillbaka... har 2 dagar kvar lr ha en dag o en kväll... hämtat grisar på dagis o sen åkte vi hem o gjorde mat o städa. Nu ligger vi alla i våra sängar o sover lr snart sover, se ett avsnitt till sen e jag nog död... tidig dag i lillaedet imorn sen kväll o dag på orust efter d o sen e d helg!!! ?

Av Erica - 28 mars 2016 20:18

Haft en dålig dag idag! Han sa att han skulle åka t garaget o jag trodde ju på detta så jag kunde greja o baka hela dan men ikke han va hemma o förstörde hela jävla dan för mig inte fått nåt vettigt gjort!! Lr ja baka bröd men inte ens hälften av d jag hade tänkt... bläh va trött jag blir så blir d jobb varje dag tom fredag så hinner o orkar jag inte... han fråga om vi skulle se på film ikväll om d inte blir försent sa jag... blir väl bra vid 22, jag ska upp 5.30 passar d inte så passar d inte... tänker inte va svintrött bara för att han inte kan slita sig från sitt jävla tv-spel inte ens för att ta hand om sina barn... d e ingen jävel som bryr sig om mig! Så trött på d här livet, börjar förstå d där me att lämna sin partner pga spelar för mycket!! Vet varför men börjar ändå tröttna på skiten, riktigt jävla mycket!!!!!

Av Erica - 27 mars 2016 20:42

Vilket taskigt humör man får när man får för lite sömn! Just nu vill jag bara sova o har velat länge! Inte gjort nåt mer än jobbat idag, lagt i några maskiner tvätt annars inge o nu ska jag gå på toa, borsta tänderna o sen förmodligen somna till ett avsnitt... ?

Av Erica - 26 mars 2016 22:22

Vem fan har kommit på helvetet me o ställa fram o tillbaka klock helvetet?! Nu har jag jobbat delad tur o ska givet upp o ta dagen imorn me... men när jag kommer hem sent, svårt o somna på d så får jag i h mindre, känns skit kul!!!! NOT!!! ?
Annars idag när jag va hemma mitt på dan så påsk pyssla vi lite me barna o dom tyckte d va skit kul så får avancera lite mer till nästa år när jag förhoppningsvis inte jobbar påsken... nån måtta får d allt va!! Ne nu serie för o slappna av sen sova så mycket jag kan! Godnatt!!

Av Erica - 25 mars 2016 22:26

Har sån jävla tandvärk!!! Vart en bra dag gör övrigt trött o seg idag me svårt o sova igår för tandvärken! Så idag börja me treo o sen lägga sig... annars inte gjort så möe legat på sofflocket hele dan utom 2h innan jobbet då gjorde jag pannbiffar, potatis o gräddsvampsås! Mumma!! Bra dag på jobbet me men nu vill jag sova så ska hitta nåt o se på som man kan somna till o sen upp för o göra ett delat helvetes pass imorgon... så godnatt!

Av Erica - 24 mars 2016 21:00

Idag gör jag första dagen/kvällen på orust o d e väldigt långtråkigt! Verkligen hatar att gå brevid, vill jobba själv!!
Tidigare idag har jag lämnat in bilen för ny ruta o d blev så fint!! Som en ny bil!! Sen åkte jag o Emily o stor handla o fuck nog me för hela månaden hoppas o tror jag så d blir nog bra!
Herregud jag har ju glömt Donnas underbara kommentar!!! ??
Sitter o äter pizza o pappa har alltid VÄÄÄÄÄLDIGT stark sås o ska alltid be lundgren smaka o lundgren gillar inte så starkt men måste ändå alltid smaka...
Lundgren: varför, gör jag samma misstag varje gång?!
Donna: För att du e lundgren!
Min underbara tjej o hennes kommentarer!! Vid middagen idag, va inte me men Emily skicka: Lundgren sitter i köket o precis ätit o jag står bakom han.
Donna - lundgren somnar du. Emily står bakom dig
Lundgren - ja nästan
Donna frågar mig pussar du lundgren
Jag: ja
Donna:tycker du om lundgren
Jag ja gör inte du det ?
Donna :jo
Jag: vill inte du pussa han
Donna : jag tror han luktar vidrigt

Sen måste jag berätta om Emils ny favvo pålägg kaviar o jordgubbssylt, låter väl gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards