Alla inlägg under mars 2016

Av Erica - 14 mars 2016 22:24

Hur kul kan man ha på jobbet?! Fy fan vilka underbara arbets kamrater jag har, glömde nästan bort o sluta idag då har man d bra på jobbet!! Har skickat t studievägledaren om utbildning så jag kan få bli fast e ju bättre än inget! Fast jobb e ju inget man tackar nej till o om man e poppis så e d ju ännu bättre! Hon har semester till måndag så får vi se vad hon säger sen... trivs ju så bra första stället jag känner mig riktigt välkommen på!

Av Erica - 14 mars 2016 22:21

Han åkte givetvis inte till garaget men fått lite gjort idag ändå, ingen lust men gjort d ändå... försöker fortfarande publicera mitt inlägg från igår o imorse, vet inte varför jag inte kan men hoppas d löser sig imörn! Lundgren kom hem idag o min underbara donna berätta så fint att han e kille o har snopp!


D: lundgren kille, han har snopp!
J: e d säker på d?
D: ja
J: har du sett att lundgren har snopp?
D: ja har sett dig o du har inte d
J: har du sett lundgrens snopp så du vet att han har en?
D självklart har jag d!!


Haha man måste få skämta lite ibland! Men när hon sa detta stog lundgren o vid bänken o rulla cigg o bröt ihop fullständigt!!! Haha mitt lilla underbara sharmtroll!!

Av Erica - 14 mars 2016 22:20

Efter min trevliga kväll igår o den bästa mest rekommenderade arbets ställningen så har jag en fruktansvärd träningsvärk i båda mina lår så inte underbart!! Men d e bara o härda ut, fy fan! Nu ligger jag i sängen o tycker fruktansvärt synd om mig själv o har lite ångest över att jag måste resa mig upp o gå på toa en gång till innan jag somnar o komma ner till sitsen e inte d lättaste ska jag tala om för er!! Men vi hoppas att d e över imorn iallafall bättre o har vi otur e d värre... vilket som har jag lite att stå i imorn så d får vi uthärda på nåt sätt antagligen långsamt! Annars har d vart en trevlig dag, lugn o skön. Imorn som sagt e d fullt upp, städa o städa bort Emilys grejer så d går fort o lätt o hämta, tvätta, e lite sugen på o baka men d får vi se imorn vad som hinns med o känner för då! Först ska vi få gubben ur huset så vi får nåt gjort!! ?

Av Erica - 14 mars 2016 22:17

Jag gick ju över o börja blogga för mondoblog.se o nu känner jag mig sviken då jag missat info om att dom ska stänga ner sidan på obestämd framtid o jag hann inte flytta me den nånstans så nu är jag tillbaka o hoppas kunna ta me min blogg närmre dom öppnar igen... har några inlägg som inte kunde läggas upp som jag sparat i telefon innan jag fick veta vad som hände... så lägger upp dom här efter så blir många inlägg på en gång... tänker fortsätta där jag är i mitt liv o hoppas som sagt att mina gamla inlägg finns kvar när dom öppnar så dom kan flyttas hit!!

Idag har jag vart o skrivit anställnings avtal i Stenungsund o på orust så nu ska jag inte va utan jobb på ett tag o förhoppningsvis läsa till usk så får jag fast på 2 sek!! Lilla edet vill ha mig tillbaka o jag älskar dom!!

Ovido - Quiz & Flashcards