Alla inlägg under mars 2016

Av Erica - 17 mars 2016 19:47

Idag har jag inte fått så mycket gjort... dammsugit o skurat, ringt om jävla bromssköld till bilen o gjort mat thats it... slöat länge idag o sen en dusch o nu e jag på jobbet o väntar på kollegan... imorn blir d dag till 13.30 o en sväng t affären innan man hämtar monster på dagis... på kvällen ska jag smacka ihop en smörgåstårta till lördagen o lite fika o lite fika till mötet så blir d nog bra... får se vad som händer o fötter... fölk e ju allergiska mot allt så måste va gluten o laktos fritt me... ? haha ne d e inga problem, köpa lite ingridiens bara... ? ?? ?

Av Erica - 16 mars 2016 23:12

Jobbat en underbar kväll fint väder o varmt! Iallafall inga 18 minus haha!!
Innan jobbet så tog ja me ungarna ut en sväng o lekte lite i d fina vädret så nöjda va dom! Skönt me sol o värme, mer än så har inte blitt gjort idag! Imorn jobbar jag me bästa linda hoppas vi får en runda ihop! ?

Av Erica - 16 mars 2016 09:27

En natt me ostörd sömn helt underbart men ovant! Fick sova till kvart i 9 o känner mig ? seg... men mysa i soffan me serie sen väntar tvätt o matlagning innan jobb kan hända jag orkar göra nåt mer när jag kommer igång! D märker vi! ?

Av Erica - 15 mars 2016 23:24

Hemma efter en jobbkväll o nu vill jag göra nåt samtidigt som jag vill sova ?! ! Men just nu sitter jag i sängen o tittar på min serie... imorn e d ännu en kväll me jobb som väntar, vad jag hittar på på dan d vet jag inte, e d lika fint som idag kanske vi går ut...
Annars har jag hämtat min bil från verkstan me nylackad bakdörr o handtag, nytt handtag o nytt lås så nu funkar centrallåset å alla dörrar skönt o slippa tänka på d!! Tog en promenix dit o bila hem! Skönt i fina vädret!! Jobbat me bästa linda ikväll, vi har så roligt ihop o kvällen går så fort! ?

Av Erica - 14 mars 2016 22:32

Låååång dag idag speciellt me tanke på att jag knappt fått sova för idioterna sitter o gapar på tv spelet men han säger till dom andra o va tysta... hur man nu går ihop d... kommer hem o d e iallafall städat, skönt! Men ingen som gjort mat o inget annat, prata lite men inget grattis... skicka visserligen på FB men ändå... kul o höra, grattis älskling lr nåt... skit samma orka bry sig...

Imorn blir d intervju i Stenungsund o skriva papper på orust!

Av Erica - 14 mars 2016 22:31

Jag blir så seriöst trött på detta!! Varför ska alltid allting krångla för mig?! Vad har jag gjort för fel för o förtjäna d här? Kan inte ens gnälla på bloggen längre för mina inlägg publiceras inte...
På d så har jag tjötat om o tatuera mig väääääldigt länge nu!! Så kommer en kompis o då kan han plocka fram grejerna o tatuera, massa folk som tjatar o skrattar... godnatt sömn ja lr hur, längesen jag fick uppleva en sån... vi ska va tysta på morran när han ska sova o på kvällen när lundgren ska upp men när jag ska jobba då e d fan ingen som bryr sig d e ju jävligt knepigt! Fan ingen som säger sch där inte, vuxna människor jo tjena!!

Övrigt idag så har jag jobbat, hämtat tjötmumrikarna i Kungälv, fixat käk, myst me ungarna, duschat, lagt mig o nu sitter jag o gnäller som en gammal gnäll kärring!! Tycker jag visserligen att man kan få ibland!! (Ibland hade vart ett plus!!!!!) Fuck off and die, jag ska jobba heltid imorn...

Av Erica - 14 mars 2016 22:28

Tar d lite lugnt innan jobbet ska lägga undan lite grejer sen så han kan greja när jag e på jobbet... kan fortfarande inte publicera mina inlägg men skriver ändå, kan ju funka närsom... vet inte vad som e felet o får ingen hjälp... ? nu ska jag ta se färdigt mitt avsnitt sen greja o jobba...

Av Erica - 14 mars 2016 22:26

Sig fram emot en lugn kväll hemma själv me barna istället så har dom bestämt att dom ska va hemma du kunde jag tatt den delade turen o fått lite extra pengar istället... så trött blir jag aldrig fucking ensam på detta skit stället!! Skaffa nåt eget så kan dom fortsätta bo ihop lr en källare där han kan gapa bäst han vill kan oxå funka...

Lekte lite me en app dom har roligt åt på jobbet, barna tyckte d va kul!!

Ovido - Quiz & Flashcards