Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Erica - 21 mars 2016 23:57

Känner mig tom! Så seg p trött efter helgen vill bara sova!!! Inte gjort så mycket idag tatt hand samma kuliga som igår fast me mindre tålamod o mindre att ta hand om!! Tjat om hungrig o gnäll känner mig elak men vet att d e för deras skull! Flängt iväg till kungälv o köpt ett nytt ps3 till gubben för d andra krångla o d va tydligen synd om han... suck! Så nu kan jag inte somna o dom kommer säkert vakna tidigt o livet känns underbart o han spelar hela natten o sover halva dan o allt e bara så jobbigt o känner mig extremt skör just nu!! På d så skriver en kompis på messenger om hur synd d e om henne me alla möjliga konstiga grejer o en fruktansvärd attityd som får mig att gå i taket... å va jag vill gräva ner mig just nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards