Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Erica - 18 mars 2016 23:32

Inga blöjbyten lr spyor efter förra inlägget förutom en blöja på kvällen så lugnt o skönt! Donna o pappa åkte t garaget o hälsa på johnna en stund... så jag o lilleman va själva o lyssna på musik, laga mat, dela godis o åt framför en film somna en lite stund men inte konstigt, knappt ätit, frukosten kom ju upp o nyponsoppa ville han inte ha så blev lite yoghurt senare o sen mat så d klart hjärtat blev trött när han fick nåt vettigt efter en stund tog han en dusch!! Lagom färdig till pappa o syster kommer o han vill ner i sängen så trött helt färdig lilla livet! Nu sover dom gott båda två o jag ska se färdigt detta avsnitt o sen ?!!!

Av Erica - 18 mars 2016 11:05

Blev väckt halv 3 i natt av att emil spytt ner sängen o golvet så bara tvätta, städa, duscha av honom, sjukanmäla sig o sen lägga sig för att sedan bli väckt vid 7 av jobbet som givet frågar vart jag än o när jag berättar att vi har magsjuka så e d inte så intressant att ta in mig... så kommer emil upp o får LITE yoghurt som kom upp ca 1h senare... så nu har jag kokat nyponsoppa som står o svalnar lite... så hoppas vi d blir bättre snart!

Ovido - Quiz & Flashcards