Direktlänk till inlägg 28 mars 2016

Dålig dag!!

Av Erica - 28 mars 2016 20:18

Haft en dålig dag idag! Han sa att han skulle åka t garaget o jag trodde ju på detta så jag kunde greja o baka hela dan men ikke han va hemma o förstörde hela jävla dan för mig inte fått nåt vettigt gjort!! Lr ja baka bröd men inte ens hälften av d jag hade tänkt... bläh va trött jag blir så blir d jobb varje dag tom fredag så hinner o orkar jag inte... han fråga om vi skulle se på film ikväll om d inte blir försent sa jag... blir väl bra vid 22, jag ska upp 5.30 passar d inte så passar d inte... tänker inte va svintrött bara för att han inte kan slita sig från sitt jävla tv-spel inte ens för att ta hand om sina barn... d e ingen jävel som bryr sig om mig! Så trött på d här livet, börjar förstå d där me att lämna sin partner pga spelar för mycket!! Vet varför men börjar ändå tröttna på skiten, riktigt jävla mycket!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 11 april 2021 16:29


Idag e psyket inte alls me mig, fysiskt som igår men psyket har bestämt att idag orkar ja inte. Vet inte om ja ska skylla på vädret (som e piss) lr på att d inte e bättre/bra/borta än. Känner mig låst i min egen kropp, otroligt orre mig känsla! Så mö...

Av Erica - 10 april 2021 14:56


Så jävla gött, dom senaste dagarna har ja känt mig bättre. Har fortfarande svårt o böja mig o komma ner på huk men d e bättre. Ja gå nästintill obehindrat, så idag har ja städat hela huset, dammsugit o skurat!! Yay!! Plus att ja e inne på.min andra t...

Av Erica - 6 april 2021 13:35


Smärtan e inte lika intensiv men den e där om ja sitter, står, ligger lr va fän man än gör. Känns ändå som d blir bättre, kan stå o gå längre intervaller men d e ju lååångt kvar. Psyket pallar ju inte riktigt me, snart 4v av skiten o annan skit innan...

Av Erica - 31 mars 2021 17:52


Även om smärtan inte e lika intensiv efter ja fick tens så är inget som vanligt! Känns som man e här fysiskt men psyket e nån annan stanns, man går på autopilot o gör d man måste, sakta men säkert. Där emellan ser man på serie o försöker undvika smär...

Av Erica - 27 mars 2021 21:07


Ja e sjukt less på d här, känna sig nere dag efter dag, handikappad o värdelös, klarar inte av o göra nånting o d lilla man kan göra tar en jävla evighet! Idag ville ja inte gå ur sängen men vid 12 tvinga ja mig ur o tänkte du måste göra nå iaf, piss...

Ovido - Quiz & Flashcards