Alla inlägg under juni 2014

Av Erica - 12 juni 2014 18:10

Sitter o slöar i soffan på jobbet, vill inte åka ut igen men har väl inget val men satt jääävligt gött här...

Av Erica - 12 juni 2014 09:16

Sitter o väntar på soc att mina mediciner ska bli godkända så man kan bli bra igen... O förhoppningsvis va bra sen... Men d va helvete vilken tid d tar... Sen ikväll blir d jobb! Men fredag tar jag nog ledigt så kanske vi kan hitta på nåt kul... :D

Av Erica - 11 juni 2014 22:43

Vart på Bvc me lilleman o han väger mer än storasyster... :/ sen hem t farmor me han o sambon så åkte jag t vårdcentralen o fick nya med mot min pollen, hoppas dom hjälper längre än d andra... Sen åkte jag o handla o efter d hem till farmor o tjöta lite sen åkte vi vidare o hämta tösa o sen hem o käka o hade d allmänt mysigt me disk o städ... ? när dom lagt sig så kolla vi på tv o nu sägen o film från datan, allmänt trevlig dag!! Imorn blir d långpass från 12:30-22 :) fredag inget än o lördag delad tur o söndag kväll... Måndag börjar mitt schema o då e d kväll!!

Av Erica - 10 juni 2014 19:21

Sitter i bilen o tjuvrastar lite då förra besöket inte behövde hjälp... Har haft en lugn dag hos svärmor idag! Lämna barna på dagis o sen bes bilen o sen tandis me älskling o jag gick t vårdcentralen o fick en tid till läkarn imorn för o kolla om jag e allergisk lr inte... Sen åkte vi t svärmor o gjorde inte nåt lr ja inte jag iallafall!! ? sen åkte jag o tanka, tippen o jobbet o nu e ja här o tjuvrastar... ?

Av Erica - 9 juni 2014 17:23

Äntligen jobb igen efter 3 dagars ledigt... Skönt o jobba o skönt o va hemma... Jobb imorn kväll me ledig onsdag o sen får vi se torsdag o fredag men delad tur lördag o dag söndag tror jag... :/ jobb som jobb... :)

Av Erica - 8 juni 2014 21:20

Vart en trevlig dag! Haft 2 vänner på besök o vi käka ute, klippte oss, jag sambon o lilleman han har så tjockt så nu raka vi bort d, han ser hel konstig ut men d växer fort o han tycker nog d e skönt när d e så varmt han blir ju så himla varm... Jag kapa av ca 10cm o på sambon blev d lika kort som lilleman... Känns lite konstigt men vänjer mig nog... :) så blir d jobb imorn kväll igen så får vi se resten av veckan... :) ons blir d Bvc me lilleman, spännande!!

Av Erica - 7 juni 2014 11:45

Gubben har åkt me kompisen till biltema, lilleman sover, tösa käkar godis, alla "måsten" klara så nu halv lägger jag mig i soffan o glor på film på datorn o njuter en stund, the nut job... ?

Av Erica - 7 juni 2014 08:36

... Is now over! Gjorde inget speciellt, satt hemma o käka godis o såg på film o la oss tidigt för d blev så sent natten innan så en lugn o skön hemma dag för omväxling! Får vi se vad denna dagen bjuder på men antagligen ingenting speciellt idag heller...

Ovido - Quiz & Flashcards