Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Erica - 5 juni 2014 19:06

Hmm blev inte direkt stranden väder idag... Åska, regn o inne blev d istället så får väl hoppas på nån annan dag i helgen... Meen me min tur blir d la regn hela helgen bara för jag e ledig o sol på måndag när jag jobbar igen... ;)

Av Erica - 5 juni 2014 11:46

Nu va lunchen över o jag mår bättre, magen har sett bättre dagar men jag i mig maten o lite fika som hade blitt över från APT:t... Morotskaka o ckockladkaka, svingoda!! E lite piggare nu o hoppas jag håller dagen ut! :) hämta barn o hoppas d blir en fin dag så man kan åka t darrande när pappa e borta men ser mörkt ut, kan ju ändra sig så vi får se... :D

Av Erica - 5 juni 2014 07:42

Fy fan vilken dag, e inne på min sista dag innan jag tar helg o jag mår skit, dålig i magen, känns som jag ska spy, kan inte äta för då mår jag mer illa, Liiite huvudvärk o jag vet inte hur denna dag ska sluta vet bara att jag vill åka hem o sova!! Lilleman vakna 4 o ville inte riktigt somna om så blivit dålig sömn sen dess... Ne nu e d la dags o köra så kanske man kan få gå hem lite tidigare...

Ovido - Quiz & Flashcards