Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Erica - 1 juni 2014 21:42

Älskar honom men kommer d hända igen? Ska man sticka nu innan så man slipper bli sårad? Tänk om d stämmer den här gången att d inte kommer hända igen? Vågar msn bjuda hem folk utan att behöva vs rädd? Många frågor som snurrar i huvudet just nu!! Den enda som jag kan prata om d me e död så d hjälper mig inte ett skit!! Vill fortsätta för vi trivs ihop, vi har barn ihop så jag hoppas att jag gjort rätt den här gången... Men kan ju inte låta bli att undra...

Av Erica - 1 juni 2014 10:35

Tänk att d kan vända så fort ville inget hellre än åka hem o efter en stund hemma ville jag inget hellre än att åka därifrån!! Nu sitter jag på jobbet o mår piss över att en sån skit sak ska gå ut över vårat liv! Sa d till honom att denna gången måste jag få utlopp för mina känslor e åt helvete för mycket nu! Gått me allt för länge o när d bara byggs på o på så blir d skit o pannkaka av allt! Vet att han oxå mår skit men att jag ska fortsätta trycka ner o må ännu sämre för att du ska må bättre så kommer jag explodera!! Pallar inte mer... Hade lätt gjort nåt fysiskt, fan att jag inte fick tag i horan när jag hade chansen!! Så arg som jag e så hade hon la inte levt idag... Så sitter han o säger glöm d som jag gjort... Ja säkert att du har, sen när då? Detta kommer ta tid e jag rädd!!

Ovido - Quiz & Flashcards