Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Erica - 3 juni 2014 17:23

Gapar som vanligt med sin tomhet... Men e van o äta själv o lyssna på några av dom andra grupperna på kvällen... Får första besöket avbokat o när jag kommer t d andra så har hon tatt d själv utan att ringa känns kul o åka helt i fucking onödan!! Finns telefon av en anledning!! Jag bara gnäller hela tiden... :/ känner mig iallafall förhållandevis nöjd me livet i övrigt!! Önskar bara 1 sak kunde sluta så hade d vart perfekt!! :)

Av Erica - 3 juni 2014 12:15

Lugn början på kvällen, börjar med en dusch som redan e gjord så ingen stress här inte... Gött!! Bara denna o 2 dagar till så e jag ledig iallafall fre lör o sön!! Ska bli skönt o förhoppningsvis varva ner lite... :D börjar lugna sig me humöret men så fort nåt går emot mig så tar jag i me full kraft så får väl bort d lite sucsessivt hoppas jag! Vill att d ska funka o vill inte att d händer igen o jag vill verkligen tro på d här!! Men d e tufft o bli motarbetad men jag hoppas verkligen att vi kan få ett liv ihop, innerst inne så vill jag d men funkar d inte så funkar d inte, va ska man göra??

Ovido - Quiz & Flashcards