Alla inlägg under juni 2014

Av Erica - 23 juni 2014 18:31

Jobbar kvällen idag o d e rätt skönt faktiskt lugnt innan man kommer in i d... Ledig imorn, undrar va man ska hitta på då... Köra barn t dagis o sen vet e fan... Men skönt me lite lugn! Vill hitta på nåt, bada, Liseberg ja vet inte men nåt kan vi väl göra nån gång...

Av Erica - 22 juni 2014 14:18

Åkte t burger king igår o idag tänker jag inte åka en millimeter! Skönt o va hemma o ta d lugnt o bara umgås nån enstaka dag nu i sommar när jag jobbar varannan helg så gissar jag att vi inte kommer va själva dom helger jag inte jobbar... Stör mig inte men e skönt o va d ibland så man får passa på! Måndag e d jobb igen 16-20.30 Får se vad som händer på fm. för kul... Just nu väntar vi på kaffe besök! ?

Av Erica - 21 juni 2014 08:54

Hämtade en kompis t sambon igår som skulle komma o hälsa på o sova över... Först åkte vi till torp o kika lite sen åkte vi hem o bara hade allmänt trevligt, gjorde lite mat till barna o la dom samma tid som vanligt o sen satte vi igång o grilla o satt o tjöta skit i d för engångs skull fina midsommar vädret!! Mycket trevligt! Sen blev d så jävla möe knott så vi gick in o lyssna på musik o tjöta skit o fortsatte ha d trevligt! Efter tag fick sambon för sig att han o jag skulle ut o röka o d va ju inte bara röka... Vi gick till vanen o började så smått men sen när vi va klara o skulle gå in upptäcker sambon att dörrarna inte går att öppna inifrån pga dom renoverar den så där satt vi innan han lyckades att nå ut genom rutan o öppna från utsidan där d heller inte sitter handtag... Men tillslut så kom vi ut! Haha så kan gå!!

Av Erica - 17 juni 2014 20:12

Vi hade ju problem me vanen i våras o idag har vi grejat me motorn o haft en lugnt skön underbar dag! Nu väntar lax, färskpotatis o gräddfil!!! Mumma!!!

Av Erica - 15 juni 2014 08:13

När får man se dom då? Mycke snack o liten verkstad! Tomma ord o löften! Bättre ja men långt ifrån utlovat! Vad ska man göra, vad vill jag göra? Kommer d bli lr går d tillbaka? Vill jag ta reda på d lr inte? Vad e svårt, begär inte speciellt mycket... E d gör mycket lr finns helt enkelt inte viljan där? När får man se den isåfall? Jag jag jag d enda som snurrar, men vi då vart finns vi? Fattar inget... Känner mig lurad av stora ord men ingen handling... Bättre är en början men även ett hopp som man inte vet vart lr om d leder nånstanns...

Av Erica - 14 juni 2014 13:14

Hatar delad tur!! Bättre o jobba hela dan lr börja 11-22 lr vad som helst bara man slipper åka hem imellan! Så jävla löjligt!! Thats life, bara o ta...

Av Erica - 13 juni 2014 17:55

Börjar känna mig riktigt gammal när jag tänker på hur få som faktiskt säger tack när man håller upp dörrn lr som säger hej när man möts i matsalen på jobbet, även om man inte hör till samma avdelning... Jag blev iallafall uppfostrad att man tack o att man hälsar! Behöver inte ta i hand o niga men ett enkelt hej lr nick att man uppmärksammat den andre... Ja jag tycker d e knepigt! Uppfostrar inte föräldrar sina barn nu för tiden? Jag tänker då uppfostra mina som jag själv blev fostrad!!

Av Erica - 13 juni 2014 11:41

Kollar på en serie på datan innan d e dags o laga mat idag vankas d köttfärs biffar me ost på, potatis o brunsås!! Mumma!!! Sen blir d jobb o förhoppningsvis räcker d till en matlåda! Nu lite mer slappa medans lilleman sover midda o tösa e någorlunda lugn... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards