Alla inlägg den 28 maj 2016

Av Erica - 28 maj 2016 22:04

Denna vecka har vart så jävla stressig att jag inte vet vad... inte hunnit me ett skapande skit hemma, lr ja orkat... Fy fan...
Måndag: hjälpte svärmor vid huset o körde ett par vändor till nya huset o sen stressa iväg o hämta ungar me johnna hon kör Camillas bil för min e kvar o kör grejer... kommer hem o kommer på att hem nyckeln sitter i min nyckel knippa i min bil i Kungälv... schoho!! Går runt o ser att lundgrens fönster e öppet så skickar in Johnna o ungar o väl inne fixar jag lite mos o fiskpinnar...
Tisdag: Byggstäda d nya huset ihop me Johnna. Tog en evighet att komma iväg till huset för alla andra skulle göra tusen grejer innan... bläh väl där så går d ganska fort men e ju tids begränsad ändå pga hämta barn... så ringer Eddie mitt i o vill bli hämtad på jobbet för Ronny ville han skulle komma o hjälpa till me en grej o sen vill han o hans cykel ha skjuts hem så stressar iväg dit o från kungälv har jag ca 11 min att ta mig till dagis... åker hem o fixar lite käk.
Onsdag: jobbar o har en lugn o skön dag, hämtar barn o åker hem o fixar korvstroganoff o ris. När jag ska sova så har jag tandvärk så kan inte riktigt somna så går upp o tar 2 ipren, så när dom börjar verka så måste jag stensomnat...
Torsdag: börjar denna morgon med att försova mig!! Yay! Vakna av sambon som gick på toa o kolla på kl 6 min kvar till dem ringer så blundar lite o tittar upp efter en liten stund o tänker d måste väl ha gått 6 min nu... tittar på kl o den e kvart i 8 o jag börjar 8... slänger på mig o ungar kläder, toa o ut i bilen... ringer o säger att jag försovit mig men e på g... lämnar ungar o letar mig dit då detta är ett nytt ställe... jobbar hele dan o åker upp t dagis för d e gårdsfesten väntar in lundgren som ska köra hem dom eftersom jag ska på möte om skolan inför hösten... ungarna trycket i sig kakor o festisar, vi går tips promenad så kommer lundgren o börjar fundera på o trycka i ungarna korv o åka för o möte Michele, då sätter dom igång me uppträdande så måste ju själklart stanna o titta på d... efter d så kissar emil på sig då innan vi kommer iväg måste vi byta kläder... Skickat in ungarna i lundgrens bil så ringer Michele o undrar vart jag är o då e kl kvart i 18 o mötet börjar 18... så slänga sig iväg som tur e kom jag på vart d va när Michele sa vad hon såg så sitta där o typ somna... hem o tjöta me lundgren o sen sooooova!
Fredag: jobba idag me kom i tid idag iallafall! Gött! Blev terrad av fitt Jenny hela jävla dan!! Hämta ungar åkte hem, fixa käk o slänger ungar i säng. Då tycker han att jag ska 0ka ut o börja i huset så visst en lugn stund för mig själv, skönt!! Kommer hem ca 23.30 så sängen...
Idag: så skulle sambon tatt ungarna för att vi skulle städa me ne han e sur för nåt som jag inte vet vad... så dom fick jag ta me mig... Idiot!! Försök o flyttstäda ett 160kvm hus me 2 gnälliga, pilliga, rastlösa o hungriga ungar... jippi o då e jag anlitad i min enskilda firma för detta jobb men visst tänk bara på dig själv, gör d! Fitta!!! Ringer o väcker lundgren 18 på kvällen o ber han fixa mat för d e d ju ingen som gjort, så trött att man ska behöva be om sånt... ? kommer äntligen hem äter, ger ungarna godis o slänger dom i säng bokar en tvättid till mina hsnddukar o hoppar in i en dusch nu sitter jag här o skriver så plötsligt ringer Eddie på dörren. ? men jag e så jävla trött så jag ska se färdigt min film, äta mitt godis o dricka min dricka i min säng o tycka synd om mig själv o somna relativt tidigt idag! ?

Ovido - Quiz & Flashcards