Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Erica - 15 maj 2016 18:27

Trotts träningsvärk så körde jag ett träningspass från appen efter 2 dagars vila pga träningsvärk from hell... men nu e d slut nu kör vi på, kan inte bli värre än d e... fick ett samtal av mamma, hon hann inte få fram min present i tid så fick den via sms, ett presentkort på 800kr på jetsendtrends o nu fick ju as svårt o välja men lutar åt ett par skor o en klänning, info kommer när jag bestämt mig! Sen fick vi besök av faster Johnna o Alex en stund så slängde ihop snabbt fika o skicka me resterna hem... nu har jag o barna käkat hemmagjord pizza o tittar på film o väntar på bästa Emily som borde dyka upp om ca 30 min, hon får va lite smakråd åt mig sen... ? nu dags för tvätt byte igen...

Av Erica - 15 maj 2016 14:04

Kommer ner o ska lägga in nästa tvätt o upptäcker att jag inte stängt luckan ordentligt så den har inte startat... suck!! Jaja d torkar över natten ändå... dom andra åkte t garaget ändå så idag blir lugnt förutom bråk mellan ungar...

Av Erica - 15 maj 2016 12:22

Sätter mig o tar lite egentid mellan maskinerna, behövs ibland... blir tydligen inget garage idag så får ta den tid man får! Även skrivit färdigt protokollet o skickat d till justerar så nu e bara o vänta på dom... ?

Av Erica - 15 maj 2016 08:42

Träningsvärk idag me, kul värre! NOT! Men idag står d tvätt på schemat, gubbarna till garaget o förhoppningsvis kommer bästa Emily hit så man har nån vettig o byta lite ord me. Sitta o tjöta skit på ballen i solen men just nu ser d mörkt ut på den fronten eftersom vi inte har nån sol... miss u babe inte sett dig på 3 veckor lr ja en dag... alldeles strax när detta avsnitt e färdigt så ska jag skriva färdigt protokollet från mötet... så fucking tråkigt! ? måste göras o har typ inget kvar...
Precis svullat frukost me, rester från igår is the best! ?

Ovido - Quiz & Flashcards