Alla inlägg den 16 maj 2016

Av Erica - 16 maj 2016 11:59

Känner mig taggad! Köpte bästa lunchen då jag glömde o äta hemma. Tog en gaffel me makrill när jag gjorde macker t gubben sen glömde jag o göra nåt t mig, tog en dusch istället... kände mig inte hungrig o gör fortfarande inte, men tankar lite energi... lite va d ja... ??

Av Erica - 16 maj 2016 09:44

...taggad på jobb! Skönt o komma ut o d e fint väder igen, dåligt hela helgen... vikt tvätt o borde stoppa i den sista i maskin innan jag åker till dagis... Barna e ivriga o vill åka men lite tidigt o åka än ska inte va där förrän 10.45 senast o jag har ingen lust o vänta längre än nödvändigt innan jag börjar, börjar ju 12.30 så blir tillräckligt länge o inget ha o göra... ?

Just d min beställning från igår blev:

Ovido - Quiz & Flashcards