Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Erica - 3 maj 2016 22:12

Donna blev frisk från magsjukan o vem kommer näst jo lillebror o när mamma tatt hand om honom o bytt i sängen o gett han hinken så e d även hennes tur så inget jobb på måndag lr tisdag för den delen... kul första dagarna på mitt vik... på fredag ska jag dessutom va själv o d såg inte lika främmande ut om d gått som planerat o fått 2 dagar till... löser sig!
Igår låg jag i sängen hele dan o d va skönt fast hade vart bättre om d inte va pga magsjuka... men idag har sanerat hela lägenheten o även putsat fönster skönt o ha d gjort!! Vart o hämtat ut min o gubbens medicin o hämtat ut paket. Så nu sitter jag i sängen me min serie o njuter av en frisk dag så jag kan jobba imorn, härligt!! Nu njuta av att ligga i sängen fullt frisk! ???

Ovido - Quiz & Flashcards