Alla inlägg den 25 maj 2016

Av Erica - 25 maj 2016 12:38

Lördag va en mycket trevlig o underhållande dag/kväll/natt! Jag o Emily gjorde oss iordning o tog på oss klänningar o börja så smått dricka medans grabbarna fixa d sista me vanen. Efter d så åkte vi in t kungälv o mötte upp resten av gänget, tjöta en stund o åkte sedan vidare t carita o grilla o hade väldigt trevligt! Jenny blir sur för att folket gilla min hemmagjorda potatis sallad. Who cares! Fortsatte ha trevligt, hoppa in i bilarna drog ner t crusinen d första Jenny gör e tar min telefon o byter musik till typ 80 tal som inte alls passa in o tycker sedan att vi ska lyssna på detta på en crusin, så fort jag fick tillbaka fonen bytte jag till våran lista igen!! Åker runt o hon betet sig så vi byter henne mot Andreas så hon får åka van! Hon hoppar upp på den nyvaxade huven o trodde hon ägde stället! Senare på kvällen mötet hon upp sin otroligt fula nya pojkvän o han kaffsar upp sig mot Ronny o efter allt annat spännande som hänt så har han inte mycket tålamod kvar o dom hamnar i bråk... blir förhör i polis bilen o Jenny tror fortfarande hon äger stället fast ingen egentligen tycker om henne o detta va tydligen inget ovant...
Söndag så börjas d direkt me o ringa, tjöta, gnälla, anklaga... så efter en stund av vägran att svara på ca 10 samtal så skicka vi sms... men vi va fega o d va d ena me d tredje... sa vi hämtar grejerna imorn eftersom hon ville gå ur... men d dög inte så jag o Emily åkte in o blev djupt besviken över att hon inte va kaxigare i käften lr drog till mig fick ju för fan inte ens ett förspel ju... vilket slöseri på bensin!!!
Måndag hjälpte vi carita o flytta, blev ett par vänder me grejer o sen hämta barnen me Camillas bil o johnna körde hem oss o då kommer jag på att jag glömt nyckeln o som tur är va inte lundgren ruta stängd så skicka in Johnna o ungar så fick hon gå ner o låsa upp ytterdörren...
Tisdag så byggstäda jag o Johnna d nya huset innan alla grejer ska in på fredag så d va d som hände den dan typ... lugnt o stilla, tjäna pengar som jag få när vi flytt städat d gamla huset...
Nu e d nog dags o jobba igen, dom undrar nog vart jag e...

Ovido - Quiz & Flashcards