Alla inlägg under januari 2015

Av Erica - 2 januari 2015 10:46

Fortfarande inga mirakel!! Fick däremot höra av min son vad hans pappa säger om mig... pappa säger att du bara tänker på pengar d e därför därför aldrig ringer... kändes kul att han säger sånt t våran son o dessutom när d e nånting han inte vet ett skit om... tråkigt om jag blir ledsen jag pratar inte illa om hans pappa även om jag har en massa sannings ord att ge... d får han veta när han ett äldre om frågar!! Jaja sitter om glor på ett film på datan, stora grabben spelar Mario o dom små springer upp om ner om leker om gnäller som vanligt...

Av Erica - 1 januari 2015 11:42

Nytt år nya möjligheter, same shit different name... nya löften som inte kan hållas... vem har bestämt att ett nytt år gör allt lättare? Tycker d går upp o ner över hela året... bara för att d e ett nytt år så ska man ändra på allt, allt ska bli bättre jag kommer må bättre life is wonderful... in my ass!! Slutar året dåligt så börjar d väldigt logiskt dåligt, slutar året bra så börjar d oxå väldigt logiskt bra... men d kan vända fort precis som allt annat o precis som hela tiden behöver inget nytt år för o ändra dig ett nytt åt gör inte allt lättare!! D enda dig behöver e viljan att vilja förändra! Den kommer inte automatiskt med nya året... kämpa o hitta viljan vare sig dig e nytt år lr inte om du verkligen vill så kan du!!! Själv kämpar jag varje fucking dag me pengarn, bostad o allt annat som medföljer... happy new year!!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards